رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ایران اسلامی در مقابل بی‌سابقه‌ترین فتنه‌های استکبار جهانی ایستاده است

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران از یک قدرت منطقه‌ای به یک قدرت جهانی تبدیل شده است، گفت: ایران اسلامی در مقابل بی‌سابقه‌ترین فتنه‌های استکبار جهانی ایستاده و از تمامی گردنه‌های تحریم گذشته است.
کد خبر: ۵۷۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵ - 07February 2023

ایران اسلامی در مقابل بی‌سابقه‌ترین فتنه‌های استکبار جهانی ایستاده است/ امام خمینی (ره) به مردمی و متدین بودن ارتش ایمان داشتبه گزارش دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان وظیفه مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نزاجا در آستانه فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره دلایل وقوع انقلاب اظهار داشت: در سال‌های منتهی به پیروزی انقلاب، اسلام به خطر افتاده بود و مسئولین کشور، مردم را تحقیر می‌کردند. هم چنین در آن زمان آمریکا با تصویب طرح کاپیتولاسیون، نفوذ بسیاری روی تصمیم‌های حیاتی و دفاعی کشور داشت.

وی با بیان این که امام خمینی (ره) به مردمی و متدین بودن ارتش ایمان داشت، افزود: به لطف خداوند متعال، پشتیبانی کامل مردم و نیرو‌های مسلح از امامین انقلاب، باعث شد کشور در مقابل توطئه‌ها ایستاده و پیشرفت می‌کند. در زمان پیش از انقلاب نیز، بدنه ارتش مردمی بود و به محض پیروزی انقلاب، ارتشیان در کنار مردم قرار گرفتند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر این که جمهوری اسلامی ایران از یک قدرت منطقه‌ای به یک قدرت جهانی تبدیل شده است، اظهار داشت: ایران اسلامی در مقابل بی‌سابقه‌ترین فتنه‌های استکبار جهانی ایستاده و از تمامی گردنه‌های تحریم گذشته است. در مقابل این پیشرفت‌ها، استکبار جهانی به رهبری آمریکای جنایتکار، روند رو به نزول خود را با سرعت هر چه تمام‌تر طی کرده و هر روز به تاریخ انقضای خود نزدیک‌تر می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در پایان با بیان این که حفظ سرمایه‌های مادی کشور، مقدمه پیشرفت‌های بیش‌تر در سطح جهانی است، خاطر نشان کرد: از زمان پیروزی انقلاب تا به امروز، جوانان زیادی در راه رسیدن کشور به قله‌های افتخارآفرینی و حراست از تمامیت مرزی ایران اسلامی جانفشانی کرده‌اند؛ ما نیز بایستی با تمام توان خود، در مسیر مقدس امامین انقلاب، شهدا و جانبازان والامقام ایستاده و تاریخ سربلند آینده را برای نسل‌های بعدی خود بسازیم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار