۴۴ سال افتخار/نماینده ولی فقیه در استان همدان:

امروز باید انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم

حجت‌الاسلام و المسلمین «شعبانی» با تاکید بر اینکه امروز باید انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم، گفت: آن کسی که دم از اهداف انسانی و الهی می‌زند و طرفدار عدالت است، او انقلابی‌تر است، چرا که همه این‌ها حرف خدا است.
کد خبر: ۵۷۲۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶ - 08February 2023

مسلحبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، فرماندهان نیروی‌های مسلح استان همدان، همزمان با ۱۹ بهمن سالروز بیعت تاریخی كاركنان نیروی هوایی با حضرت امام خمینی (ره) با حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین شعبانی، در این دیدار اظهار داشت: انبیا و اولیای الهی همیشه در حال مبارزه با مستکبرین بودند و هیچگاه از جریان مستکبر نترسیدند. اینکه حضرت امام خمینی (ره) فرمودند شاه باید برود، ادامه دهنده مکتب تشیع در مبارزه با مستکبرین بود.

وی افزود: در دوره‌ای که شاه کشور جرأت نداشت در مورد آمریکا حرفی بزند، طلبه‌ای از حوزه علمیه در کنار مردم مبارزه را شروع کرد. کسی که توانست مردم را منسجم کند و به میدان بیاورد، امام خمینی (ره) بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در بخشی از سخنانش با اشاره به توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: دشمن با دیدن قدرت نظامی ما متوجه می‌شود که در دستیابی به اهدافمان مصمم هستیم، 

وی با تاکید بر اینکه امروز باید انقلابی بمانیم و انقلابی عمل کنیم، خاطرنشان کرد: آن کسی که دم از اهداف انسانی و الهی می‌زند و طرفدار عدالت است، او انقلابی‌تر است، چرا که همه این‌ها حرف خدا است.

حجت‌الاسلام شعبانی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی یک ضعف است که باید هر چه سریعتر برطرف شود، متذکر شد: مسئولان با مدیریت، انسجام و تصمیم گیری درست و البته اجرای صحیح این تصمیم‌گیری‌ها باید برای حل مشکلات مردم تدبیر کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار