یادداشت/ سرهنگ حسن حبیبی

نیروی هوایی ارتش با بیعت معنوی در ۱۹ بهمن کمر رژیم ستمشاهی را شکست

نیروی هوایی ارتش با بیعت معنوی خود در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ با رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مذهبی و مردمی بودن خود را به جهانیان نشان داد و امید را در دل دوستان و بیم را در دل دشمنان انقلاب کلید زد و از آنجا کمر رژیم ستمشاهی را شکست.
کد خبر: ۵۷۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷ - 08February 2023

نیروی هوایی ارتش با بیعت معنوی در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ کمر رژیم ستمشاهی را شکستگروه استان‌های دفاع‌پرس - سرهنگ «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان؛ ۱۹ بهمن ‌سال ۱۳۵۷ نظامیان فداکار و متعهد نیروی هوایی ارتش، به ملت پیوسته و با حضور در محضر رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) سندی از حماسه و ایمان را به ثبت رساندند تا این روز را به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و ارتش به ثبت رسانند و باعث شتاب‌دهی پیروزی انقلاب اسلامی شدند.

در واقع نیروی هوایی ارتش با این بیعت معنوی خود با رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مذهبی و مردمی بودن خود را به جهانیان نشان داد و امید را در دل دوستان و بیم را در دل دشمنان انقلاب کلید زد و از آنجا کمر رژیم ستمشاهی را شکست.

البته بیعت کردن هر چند مهم است، اما پایبندی به آن مهم‌تر است؛ خوشبختانه در طول انقلاب اسلامی چه در دوران دفاع مقدس، چه در دوران سازندگی و چه در دوران پس از آن در هر صحنه‌ای که لازم بود، نیروی هوایی ارتش نشان داد که مقتدرانه ایستاده و در همه این صحنه‌ها نقش‌آفرینی می‌کنو که سند زنده این سخن کارنامه درخشان نیروی هوایی در دفاع مقدس است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص نیروی هوایی فرموده‌اند: «در پرونده نیروی هوایی مجموعه‌ای از افتخارات و فداکاری‎‌های شکوهمند و کارایی‌های برجسته و نوسازی‌های خوب است»

ضمن تبریک رونمایی پایگاه هوایی راهکنشی عقاب ۴۴ نیروی هوایی ارتش قابلیت پذیرش و عملیاتی کردن انواع جنگنده‌های شکاری و بمب‌افکن و همچنین پرنده‌های بدون سرنشین، نماد هم‌افزایی نیرو‌های مسلح و نقش بازدارندگی آسمان ایران میباشد.

۱۹ بهمن روز نیروی هوایی سرافراز ارتش دلیر جمهوری اسلامی ایران به همه مردم به ویژه کارکنان زحمتکش و فداکار این نیرو تبریک گفته و برای جهادگران این عرصه مهم و حساس آرزوی موفقیت و یاد و خاطره شهدای گرانقدر و پرآوازه این نیرو، همچون شهید عباس بابایی، شهید ستاری، شهید جواد فکوری، شهید عباس دوران و شهید مصطفی اردستانی، شهیدعلی اقبالی دوگاهه و شهید قنبرزاده و... گرامی می‌دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها