نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی:

۴۴ سال افتخار/ لازمه حفظ دستاورد‌های جمهوری اسلامی وحدت ملی است

حجت الاسلام سبزی با اشاره به اینکه در گذشته برای داشتن حداقل‌ها به غرب وابسته بودیم، گفت: لازمه حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی وحدت ملی است.
کد خبر: ۵۷۲۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ - 08February 2023

لازمه حفظ دستاورد‌های جمهوری اسلامی وحدت ملی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت الاسلام «محمد سبزی» نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: دستاورد‌های جمهوری اسلامی در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند اسلامی نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست.

حجت الاسلام سبزی افزود: به لطف الهی ۴۴ سالگی انقلاب را سپری کردیم و عمر جمهوری اسلامی به ۵۰ سالگی خود نزدیک شده و نظم جهانی با محوریت ایران اسلامی در حال شکل گیری است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در گذشته برای حداقل‌ها به غرب وابسته بودیم، اما امروز شاهد استفاده دستاورد‌های نظام اسلامی از سوی دیگر کشور‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ادعا نمی‌کنیم مشکلی در کشور نداریم، اما امروز کشور‌های بسیاری چشم به ایران اسلامی به عنوان یک کشور مقتدر، ظلم ستیز، عدالت گستر و پناه محرومان و مستضعفان جهان دوخته‌اند که دیگر خبری از اسرائیل کودک کش و آمریکا جنایتکار به برکت نظام اسلامی نباشد.

حجت الاسلام سبزی با بیان اینکه لازمه حفظ این دستاورد‌ها وحدت ملی است، اضافه: مردم ایران اسلامی در ۲۲ بهمن امسال هم مانند سال‌های گذشته با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پشتیبانی و حمایت خود از انقلاب اسلامی و وحدت و اتحاد خود را به جهانیان اعلام خواهند کرد و عظمت اسلام را به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهبود مشکلات معیشتی مردم ولایت مدار ایران اسلامی باشیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار