۴۴ سال افتخار/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:

همدلی در مساجد رکن اصلی پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «حسینی» وجود همدلی در مساجد را رکن اصلی جذب اقشار مختلف مردمی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۵۷۲۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹ - 08February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، حجت‌الاسلام «سید شهاب‌الدین حسینی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی امروز در همایش باشکوه یاوران انقلاب اسلامی در سنگر مساجد در عصر گام دوم، با اشاره به برنامه‌های ابتکاری مساجد مختلف، اظهار کرد: در عصر گام دوم انقلاب که مقتدای انقلاب چندی پیش آن منشور عظیم را در طلیعه دهه فجر صادر کردند، قرار داریم.

وی افزود: در بخشی از این بیانیه، الزامات هفتگانه‌ای آمده که دو الزام آن با حوزه دین و مساجد ارتباط دارد و به اخلاق، معنویت و سبک زندگی ایرانی اسلامی اشاره دارد.

این مسئول با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور که دشمنان ایران اسلامی با همراهی رسانه‌های معاند در پی نقشه‌های شوم بودند، گفت: آنچه که می‌تواند در عصر گام دوم انقلاب، مسیر را برای دستیابی به اهداف آرمانی امام راحل باز کند و آینده انقلاب اسلامی را بیمه نمایند، سنگر مسجد است.

حسینی افزود: مسئولان مساجد که شامل هیأت امنا، انجمن‌های اسلامی و کانون‌های فرهنگی، پایگاه‌های بسیج خواهران و برادران و ائمه جماعات مساجد هستند باید نسبت به تربیت نیروهایی در سطح مکتب حاج قاسم و سلیمانی و شهید باکری و تجلایی‌ها در مسجد گام بردارند.

وی بر لزوم وجود همدلی بین اصحاب مسجد تاکید کرد و گفت: آغوش باز مساجد به سمت جوانان و نوجوانان و حتی کودکان است. مسجد محل سجده، بندگی، تربیت و تعاون اجتماعی است.

این مسئول متذکر شد: مساجد می‌توانند در وانفسای زمان و عصر سرماخوردگی بشر که با حمله ناجوانمردانه و سلطه رسانه‌ای دشمن مواجه هستیم و از طریق مختلف سعی بر تحمیل در باورهای جوانان دارند، نقش آفرین باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار