عضو مجلس خبرگان:

فرمان عفو رهبر انقلاب نقشه‌های دشمن علیه ملت را نقش بر آب کرد

عضو مجلس خبرگان رهبری موافقت رهبر انقلاب با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از محکومان و متهمان حوادث اخیر را امری مبارک دانست و گفت: این تصمیم مقام معظم رهبری، نقشه‌های شیطانی دشمنان علیه ملت ایران را نقش بر آب کرد.
کد خبر: ۵۷۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ - 08February 2023

فرمان عفو رهبر انقلاب نقشه‌های دشمن علیه ملت را نقش بر آب کردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «امان‌الله علیمرادی» عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگویی با اشاره به عفو گسترده محکومان و متهمین حوادث اخیر کشور از سوی رهبر انقلاب، اظهار داشت: موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از محکومان و متهمان حوادث اخیر، امری مبارک است که نقشه‌های شیطانی علیه این ملت را نقش بر آب کرد.

علیمرادی با بیان اینکه اقتضای آموزه‌های دینی عفو و رحمت است، افزود: در فرمان حضرت علی علیه‌السلام به مالک اشتر آمده است: " أَشعِر قَلبَکَ الرّحمَةَ لِلرّعِیّةِ وَ المَحَبّةَ لَهُم وَ اللّطفَ بِهِم" و قلب خویش را کانون رحمت و محبّت و لطف به رعیّت قرار ده.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مقتضای تقوای الهی جذب جداشدگان و پیوستن آنان به ملت است؛ لذا همه باید کمک کنند کسی از انقلاب جدا نشود و اگر جدا شد، برگردانده شود.

وی با تاکید بر اینکه تصمیم و اقدام رهبر معظم انقلاب، رحمت از روی اقتدار است، تصریح کرد: بنای جمهوری اسلامی و سیره امام (ره) و رهبری بر عفو رأفت و مهربانی به مردم بوده است.

علیمرادی بیان داشت: سزاوار است عفوشدگان قدر بدانند و از این فرصت برای اصلاح رفتار خود استفاده کنند و در آغوش گرم ملت و کشور باشند و برای عزت خود و ملت تلاش کنند و سرمایه انسانی خود را در مسیر خدمت به ملت و کشور قرار دهند

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این تصمیم رهبری دشمنان را در آسیب زدن اسلام و کشور ناکام ساخت، افزود: امیدواریم خداوند این عطر خوش رحمت در جامعه را وسیله انس دل‌های همگان به یکدیگر قرار دهد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار