با حضور سرلشکر موسوی؛

آئین گرامیداشت دهه مبارک فجر و روز نیروی هوایی در ستاد ارتش برگزار شد

مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و روز نیروی هوایی با حضور حجت‌الاسلام انصاریان و فرمانده کل ارتش در ستاد آجا برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸ - 08February 2023

آئین گرامیداشت دهه مبارک فجر و روز نیروی هوایی در ستاد ارتش برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و روز نیروی هوایی با حضور حجت‌الاسلام «حسین انصاریان» استاد حوزه و مفسر قرآن کریم، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان در مسجد امام خمینی (ره) ستاد ارتش برگزار شد.

حجت‌الاسلام انصاریان در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر و روز نیروی هوایی، ایستادگی و مقاومت در برابر ظالمان و زورگویان و دشمنان الهی و تبعیت از پروردگار و دوری از هوای نفس را تنها راه سعادت بشریت توصیف کرد.

وی افزود: بندگی و تبعیت از پروردگار عالم موجب فرو ریختن ترس و اندوه و حزن و قدرت ایستادگی در برابر دشمن خواهد شد؛ همچنان که ایستادگی امام راحل (ره) و ملت انقلابی ایران اسلامی موجب شکست دشمن در همه عرصه‌ها و گسترش دین مبین اسلام و ارزش‌های الهی در جهان شد.

حجت‌الاسلام انصاریان با استناد به آیات قرآن کریم گفت: اگر جوانان ما در مقابل طاغوت نمی‌ایستادند، تمام ارزش‌ها پایمال می‌شد و به واسطه ایستادگی و مقاومت و مبارزه ملت شریف ایران اسلامی دو پیروزی کم‌نظیر ۲۲ بهمن (طلیعه فجر) و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس بود که من در متن و حاشیه جنگ تحمیلی لحظه به لحظه بودم و با چشم خودم ایثار و فداکاری شهدا، ایثارگران، ملت اسلامی و نیرو‌های مسلح همیشه بیدار را دیدم که در برابر بیش از ۳۰ کشور بیگانه گه با ما وارد جنگ شده بودند، ایستادگی و دفاع کردند.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی، تغییر و دگرگونی بسیار عمیقی در تاریخ معاصر ایجاد کرد و حقیقتاً تمام جهان را تحت تاثیر قرار داد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلابی بود که اراده و دین‌داری مردم خداجو بر قدرت پوشالی ستمکاران چیره شد و بر آن‌ها غلبه پیدا کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار