۴۴ سال افتخار/ مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گلستان:

نرم افزار اندرویدی «حادم» در گلستان رونمایی شد

سرهنگ «کاظمی» گفت: «حادم» یک نرم افزار تحت سیستم عامل اندروید است که توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان برنامه نویسی و توسعه داده شده است.
کد خبر: ۵۷۲۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ - 08February 2023

نرم افزار اندرویدی حادم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ پاسدار «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان امروز در آیین رونمایی از نرم افزار «حادم» اظهار داشت: فضای مجازی بسیار مهم است تا حدی که رهبر معظم انقلاب در تعابیر حکیمانه‌ای از سال‌های گذشته بر اهمیت و استفاده صحیح از این فضا تاکید کرده‌اند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به نشر ارزش‌ها در بستر فضای مجازی تاکید کردند، فضای مجازی یک دنیا فرصت و بی‌نهایت تهدید است و اگر از آن بهره نبریم برای ما تهدید خواهد بود.

این مسئول تاکید کرد: در سال ۱۳۹۰ با تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بحث شورای عالی فضای مجازی شکل گرفت و اگر از آن روزهایی که تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بود یاران امام و همراهان انقلاب گوش می‌کردند شرایط ما بسیار بهتر از وضعیت حال بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به جریان‌سازی دشمنان در جنگ ترکیبی اخیر علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: باید ببینیم دشمن در کدام بخش حرکت می‌کند تا در آن بخش‌ها بیشتر کار کنیم. 

کاظمی با تاکید بر اینکه دشمن پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جنگ‌های بسیاری را در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، ترور و دیگر گونه‌ها علیه کشور ما راه‌اندازی کرده و همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: کوتاه‌ترین جنگ در دوران ۴۴ ساله انقلاب، جنگ نظامی ‌علیه کشورمان بوده و بقیه جنگ‌ها همچنان تداوم دارد 

وی از برخی اقدامات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان گلستان سخن گفت و تصریح کرد: یکی از مهمترین بخش‌هایی که این سازمان در حوزه نشر ورود کرده ایجاد نرم‌افزار اندرویدی حادم است.

‌«حادم» یک نرم افزار تحت سیستم عامل اندروید است که توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان برنامه نویسی و توسعه داده شده است، این نرم افزار دارای امکانات ویژه ای است که آن را به یک نرم افزار کاربردی و روزمره تبدیل کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار