در مراسم الحاق ۷۰ شناور تندرو به فراجا مطرح شد؛

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح: با بسیاری از کشور‌ها همکاری دفاعی داریم/ نیرو‌های مسلح به پیشرفته‌ترین تسلیحات مجهز هستند

امیر سرتیپ آشتیانی با بیان اینکه ما با کشور‌های مختلف همکاری دفاعی داریم، گفت: امروز به همت متخصصان صنعت دفاعی، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و انتظامی مجهز هستند.
کد خبر: ۵۷۲۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴ - 08February 2023

امیر سرتیپ آشتیانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در مراسم الحاق شناور‌های تندرو به ناوگان مرزبانی فرماندهی کل انتظامی، با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مهم‌ترین عناصر قدرت ملی ما درایت و هدایت مدبرانه فرماندهی معظم کل قوا، ثبات سیاسی، توان و قدرت نظامی و انسجام ملی ما است.

امیر آشتیانی افزود: امروز به همت متخصصان و دست‌اندرکاران صنعت دفاعی، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و انتظامی تجهیز هستند که هرکدام از آن‌ها در نوع خود دارای ویژگی‌های ممتازی است.

وزیر دفاع ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر عناصر قدرت ملی توانسته است به امنیت پایدار برسد و بر قله‌های افتخار بایستد، اما دشمنان که به دلیل بحران‌های متعددی که در کشور هایشان وجود دارد در نهایت ضعف و استیصال هستند و سعی دارند با اتهام زنی‌های دروغین به جمهوری اسلامی ایران وجهه از دست رفته خود را بازیابی کنند.

وی با تاکید بر اینکه ما با کشور‌های مختلف همکاری دفاعی داریم و این نشان از قدرت ایران است، گفت: ما طالب صلح و ثبات بوده و مخالف جنگ و هر نوع خشونت هستیم، دشمنان از بدو انقلاب توطئه‌های زیادی علیه ما انجام داده اند، اما شکست خورده و تمام ترفند‌های آنان به ضرر خودشان تمام شد.

امیر آشتیانی بابیان اینکه ما در وزارت دفاع مامور تسلیح و تجهیز نیرو‌های مسلح و ارتقاء قدرت منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران هستیم، عنوان کرد: سازمان صنایع دریایی گام‌های مهمی در این زمینه برداشته و امروز ۷۰ فروند تندرو به ناوگان فراجا الحاق شد که گام بزرگی در مواجهه و مقابله با تروریسم، مواد مخدر و قاچاق کالا خواهد بود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اضافه کرد: اقدامات فراجا در زمینه مقابله با قاچاق کالا، مواد مخدر و.. در جهت تقویت تولید ملی، اشتغال‌آفرینی و امید‌آفرینی است که با این الحاق قدرت مانور در دریا و توان رزم فراجا افزایش می‌یابد.

سرتیپ آشتیانی یادآور شد: همه پیشرفت‌ها در مجموعه وزارت دفاع در سه عامل خلاصه می‌شود؛ نخست مطالبات مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا و هدایت و منویات ایشان که وزارت دفاع را به سمت اعتماد به نفس و خود باوری سوق می‌دهند. دومین عامل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود که باعث شد دست اجانب و سلطه‌گران کوتاه شود و فضا برای خودباوری و کار باز شود و سومین عامل همت، عزم و اراده متخصصین صنعت دفاعی و ابتکارات آن‌ها در تولید محصولات است که کار‌های بزرگی انجام دادند و به یاری خداوند ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار