۴۴ سال افتخار/ معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی:

جمهوری اسلامی ایران از قدرت بازدارندگی قابل توجهی برخوردار است

سرهنگ «رضوی» گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز از قدرت بازدارندگی قابل توجهی برخوردار است و ما این اقتدار را مرهون خون شهدا هستیم.
کد خبر: ۵۷۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷ - 08February 2023

جمهوری اسلامی ایران از قدرت بازدارندگی قابل توجهی برخوردار است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ پاسدار «مهدی رضوی» معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی موازنه قدرت‌های جهانی بر هم زده شد و ایران بعنوان یک قدرت سوم در مقابل بلوک شرق و غرب قرار گرفت.

وی گفت: انقلابی که با مجاهدت های ملت ایران همراه بوده و مهمترین رمز شکست ناپذیری آن همین برخورداری از پشتوانه مردمی بودن است.

سرهنگ رضوی این ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را فرصت خوبی برای مرور دستاوردهای این واقعه مهم تاریخی عنوان کرد و افزود: ما این استقلال و آزادی امروز را مدیون انقلاب اسلامی هستیم و نسل جوان ما باید با مطالعه تاریخ کشور بدانند اجداد این مرز و بوم چه انسانهای عزتمند، غیرتمند و دینمداری بوده‌اند.

معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی متذکر شد: پایداری انقلاب اسلامی وصل به قیام عاشورا است و همه اهداف و آرمان های آن تلاش برای جریان ظهور است.

وی درباره اظهاراتی مبنی بر تمایل ایران به برخی کشورها نظیر چین و روسیه گفت: ما به شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی پایبند هستیم و اگر می خواستیم متمایل به شرق و غرب باشیم در جنگ 8 سال تحمیلی این کار را می کردیم.

سرهنگ رضوی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز از قدرت بازدارندگی قابل توجهی برخوردار است و ما این اقتدار را مرهون خون شهدا هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار