فرمانده فراجا:

نوزدهم بهمن یادآور بصیرت و شجاعت همافران نیروی هوایی است

سردار رادان گفت: نوزدهم بهمن یادآور بصیرت و شجاعت همافران نیروی هوایی است که در سال ۱۳۵۷ با رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) عهد بسته و کنار مردم مردانه ایستادند و به پاس این شجاعت، یکدلی و همزبانی روز ۱۹ بهمن را به نام خود در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت کردند.
کد خبر: ۵۷۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ - 08February 2023

نوزدهم بهمن یادآور بصیرت و شجاعت همافران نیروی هوایی استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران  طی پیامی نوزدهم بهمن ماه روز نیروی هوایی ارتش را به امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش و تمامی کارکنان آبی پوش این نیرو تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

نوزدهم بهمن ماه یادآور بصیرت و شجاعت همافران نیروی هوایی است که در سال ۱۳۵۷ با رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) عهد بسته و کنار مردم مردانه ایستادند و به پاس این شجاعت، یکدلی و همزبانی روز ۱۹ بهمن را به نام خود در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت کردند.

حرکت آن روزِ نیروی هوایی ضربه مهلکی بود بر پیکر پوسیده رژیم پهلوی که خیمه منحوس طاغوت را فرو ریخت.

نیروی هوایی این افتخار را به نام خود ثبت کرد که به عنوان اولین نیروی نظامی به انقلاب اسلامی و مردم پیوست و چنین شد که ارتش در خدمت طاغوت به خدمت اسلام و قرآن درآمد.

شجاعت، تبحر، تهور و خلوص عقاب‌های تیزپرواز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در ۸ سال دفاع مقدس که افق‌های بیکران را در نوردیده و لرزه بر اندام دشمنان می‌انداختند بر کسی پوشیده نیست که دشمنان را همواره انگشت به دهان و متحیر ساخته است. بی شک عزت و سربلندی امروز ما مدیون دلاوری‌ها و از خودگذشتگی این عزیزان و همرزمان شهیدشان است.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، ۸ سال دفاع مقدس، حرم و مدافعان امنیت به ویژه شهدای معزز نیروی هوایی، این روز را به همه فرماندهان، رؤسا، کارکنان و خانواده‌های مجموعه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفته و از خداوند منان مسئلت دارد تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و با تکیه بر علم و فناوری و ایمان، پله‌های موفقیت را با صلابت و پرقدرت‌تر از همیشه در مسیر دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پشت سر بگذارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار