فرمانده نزاجا:

جهاد تبیین در نیروی زمینی ارتش نهادینه شده است

امیر سرتیپ حیدری گفت: جهاد تبیین کاربرد اساسی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارد و به عنوان یک فرهنگ در نیروی زمینی ارتش نهادینه شده است.
کد خبر: ۵۷۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ - 08February 2023

امیر سرتیپ حیدریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش گرامیداشت اولین سالروز صدور فرمان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر فریضه قطعی و فوری جهاد تبیین که همزمان به‌صورت ویدئوکنفرانسی در سطح قرارگاه‌ها و یگان‌ها در ستاد نزاجا برگزار شد، اظهار داشت: ولایت فقیه، نماد عینی و مجسم صراط مستقیم در زمان غیبت امام زمان (عج) است.

امیر حیدری با اشاره به اینکه جهاد تبیین کاربرد اساسی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان دارد، گفت: بحمدالله توانستیم جهاد تبیین را در نیروی زمینی ارتش تبدیل به یک فرهنگ دفاعی کنیم که در آن هرکس به تکلیف خود به خوبی عمل می‌کند.

فرمانده نزاجا با اشاره به دستاورد‌های نزاجا در حوزه جهاد تبیین عنوان کرد: اثرگذاری مطلوب بر کارکنان و خانواده‌ها، دشمن‌شناسی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی و تبدیل جهاد تبیین به فرهنگ، از جمله دستاورد‌های مهم نیروی زمینی ارتش در این حوزه است.

وی با تأکید بر سه اصل ولایتمداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری در فرماندهان این نیرو تصریح کرد: فرماندهان در یگان‌های تحت امر خود با بهره‌گیری از این اصول، سه نقش مهم فرمانده، رهبر و پدر را برای کارکنان تحت امر خود فراهم می‌کنند.

امیر حیدری در پایان با بیان اینکه ۲۲ بهمن، فرصتی مغتنم برای به منصه ظهور رساندن جهاد تبیین است، گفت: دشمنان انقلاب همه ساله به دنبال کاهش آمار راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن هستند و هرچه توان دارند در این عرصه انجام می‌دهند، ولی بحمدالله با لطف الهی، رهبری داهیانه و حضور پرشور مردم و نیرو‌های مسلح در این عرصه، شکست می‌خورند.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت‌الاسلام «شعبانعلی صالحی‌نسب» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا برگزار شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار