ما مقاوم هستیم/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان مطرح کرد؛

تقویت هویت اسلامی و ملی‌، تیری زهرآگین به قلب نقشه های دشمنان است

سردار مرادحاجتی گفت: همانگونه که دشمن با نقشه های پلید خود قصد دارد اساس خانواده را در جامعه ما سست کند و مادران و دختران ما را به سمت زندگی پرآسیب غربی سوق دهد، وظیفه همه ما مقابله با این هجوم و تقویت هویت اسلامی و ملی‌مان است.
کد خبر: ۵۷۲۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ - 08February 2023

تقویت هویت اسلامی و ملی‌، تیری زهرآگین به قلب نقشه های دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اردوی راهیان پیشرفت دانش آموزی با حضور بیش از 150 دانش آموز دختر دبیرستان حضرت معصومه (س) اهواز امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.

وی در این اردو ضمن تشریح روند پیشرفت‌های گوناگون اقتصادی، فرهنگی و نظامی در کشور، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را مهمترین رسالت آموزش و پرورش در کنار امر مهم تحصیل دانست و اظهار داشت: همانگونه که دشمن با نقشه های پلید خود قصد دارد اساس خانواده را در جامعه ما سست کند و مادران و دختران ما را به سمت زندگی پرآسیب غربی سوق دهد، وظیفه همه ما مقابله با این هجوم و تقویت هویت اسلامی و ملی‌مان است.

سردار مرادحاجتی گفت: باید برای تمام فصول جامعه دانش آموزی و دانشجویی، برنامه‌های مطلوب فرهنگی داشته باشیم تا اجازه ندهیم، دشمنان ما، محتوای نادرست خود را بر آنان تحمیل کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان افزود: ارتباط نسل ما با نوجوانان کشور بنا به دلایل مختلف که باید بررسی شود، کمی دچار نوسان و فاصله شده است و ما موظف‌ایم که خودمان را به نسل های امروز کشور نزدیک کنیم و به خواسته های برحق آنان جامه عمل بپوشانیم.

وی متذکر شد: دشمنان وقتی متوجه شدند که در حوزه نظامی، حریف اقتدار و صلابت جوانان ایرانی نمی‌شوند، تغییر ماهیت داده و در جلد حقوق بشری و با سلاح نامتعارف و سفسطه گرایانه امپراطوری رسانه ای‌شان به دختران و مادران این سرزمین یورش آوردند تا بنیان و اساس اعتقادات مردم عزیزمان را در خانواده‌ها سست کنند که به لطف خدا و حرمت خون شهدا، در این مسیر هم شکست خوردند و رسوا شدند.

سردار مرادحاجتی دانش آموزان دختر کشورمان را به حجاب، عفاف و پاکدامنی دعوت کرد و گفت: از نگاه یک روانشناس و یک پدر که بسترهای اجتماعی را مطالعه کرده با شما دختران عزیزم سخن می‌گویم و شما را دعوت می‌کنم که به بررسی آسیب های جدی سبک زندگی غربی‌ها بپردازید تا متوجه شوید که آن‌ها خیر و صلاح شما را نمی‌خواهند.

در پایان این اردو از دختران شهدا و جانبازان با اهدا هدایایی تجلیل به عمل آمد و سامانه ای از طرف سردار مرادحاجتی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت تا پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در خصوص مطالبات‌شان به صورت شفاف در آن مطرح کنند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار