۴۴ سال افتخار/

راه‌اندازی خانه‌های محیط زیست در تهران همزمان با دهه مبارک فجر

رییس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط زیست استان تهران از تشکیل و راه‌اندازی خانه‌های محیط زیست با همکاری شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فرهنگسرا‌ها در تهران خبر داد.
کد خبر: ۵۷۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ - 08February 2023

راه‌اندازی خانه‌های محیط زیست در تهران همزمان با دهه مبارک فجربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «روح‌الله عبادی» رییس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط زیست استان تهران اظهار داشت: به منظور بالا بردن مشارکت شهروندان، مردمی سازی و استفاده از ظرفیت نهادها، موسسات و تشکل‌های مردمی، اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران اقدام به استقرار و تشکیل خانه‌های محیط زیست همزمان با دهه مبارک فجر کرده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح از ظرفیت نهاد‌هایی از جمله دهیاری‌ها، کتابخانه‌ها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شهرداری‌ها، فرهنگسراها، تشکل‌های مردم نهاد و شرکت عمران شهر‌های جدید استفاده خواهد شد، افزود: هدف از تشکیل خانه‌های محیط زیست، فرهنگسازی و آموزش جوامع محلی در موضوعات مختلف محیط زیستی همچون مدیریت پسماند، تنوع زیستی و همکاری در برگزاری مناسبت‌های محیط زیستی در طول سال خواهد بود.

رییس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط زیست استان تهران ادامه داد: بر همین اساس در هفته جاری و همزمان با گرامیداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، با همکاری دهیاری روستای لپه زنک و چهل قز در شهرستان ری، و روستای توچال در شهرستان پاکدشت، خانه‌های محیط زیست در این مناطق افتتاح شد و شروع به فعالیت کرده است. عبادی تصریح کرد: طرح راه اندازی خانه‌های محیط زیست ادامه داشته و در شهرستان‌های استان نیز این خانه‌ها راه اندازی خواهند شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار