دعوت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان از مردم ولایتمدار برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در پیامی از مردم ولایتمدار گیلان دعوت کرد تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی بزنند.
کد خبر: ۵۷۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷ - 08February 2023

دعوت اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان از مردم ولایتمدار برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان طی بیانیه‌ای از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان گیلان دعوت کرد تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۱، مشت محکم دیگری بر دهان استکبار جهانی بزنند.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

یوم‌الله ۲۲ بهمن تجلی خاطرات روز‌های شیرین و شورانگیز پیروزی و تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز ایران اسلامی است؛ روزی که بی‌نظیرترین‌ترین انقلاب تاریخ معاصر و بزرگ‌ترین معجزه قرن به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به ثمر نشست و افق‌های روشن خودکفایی، خوداتکایی و استقلال و آزادی را پیش روی این ملت قرار داد.

روزی که بنای رفیع نظام مقدس جمهوری اسلامی به فضل و مدد الهی و با اتکاء به رهبری داهیانه معمار کبیر انقلاب اسلامی و در پرتو قدرت ایمان و وحدت و همدلی بی‌نظیر ملت بزرگ شکل گرفت و امروز بعد از سال‌ها همچنان در اوج شکوه و عزت و مقتدرانه در مقابل تمام تهدیدها، تحریم‌ها و توطئه‌ها ایستاده است.

راهپیمایی پرشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن تجلی وحدت، انسجام و یکپارچگی و نمایش اقتدار و پشتوانه مردمز نظام اسلامی است.

یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال با همه سال‌های پیش فرق می‌کند؛ ما معتقدیم به دلیل جنایت غرب و شرارت آمریکا باید ضد استکباری‌ترین راهپیمایی تاریخ انقلاب برگزار شود تا محاسبات غلط دشمن را بر هم زند.

دشمن آرزوی نابودی انقلاب را به گور خواهد برد به شرطی که فریاد‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس امسال پرهیجان‌تر و پر احساس‌تر از هر سال باشد.

هرچند که طبیعتاً دولت انقلابی سیزدهم با انبوهی از اولویت‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مواجه است، اما دغدغه اصلی مردم مشکلات اقتصادی است که معیشت آن‌ها را بعضا با بحران مواجه کرده، دولت نیز باید اولویت‌های خود را بر مدار حل مشکلات اقتصادی با طرح‌های زودبازده تنظیم کند.

کارگزاران نظام هم با ارج نهادن به نجابت و ایمان ملت شریف ایران هر چه بیشتر تلاش خود را مضاعف کرده و برای رفع گرانی و نابسامانی‌های موجود و مبارزه با فساد و رانت‌خواری اقدامات جدی‌تری داشته باشند و مردم نیز با حضور خود موجب تقویت استقلال و عزت‌خواهی ملت شوند.

از این رو ملت بزرگ ایران با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، ضمن تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب، به دنیا نشان خواهند داد که این ملت همواره هوشیار، همیشه در صحنه و قدردان نعمت ارزشمند انقلاب اسلامی است.

بدون شک اقشار مختلف مردم مؤمن و انقلابی بویژه رزمندگان وپیشکسوتان و خانواده‌های معظم شهدا استان گیلان نیز همگام و همصدا با خروش میلیونی مردم ایران، حضوری پرشور و وحدت آفرین در اجتماع باشکوه ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی خواهند داشت و با تأسی به آرمان‌های امام راحل و عظیم الشأن، فرامین رهبر معظم انقلاب، یکدل و متحد، هوشیارانه در مسیر حفظ اتحاد و تقویت منافع ملی، صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و عزت، اعتلا و سربلندز بیش از پیش کشور و میهن عزیز اسلامی حرکت کرده و ثابت خواهند کرد که انقلاب اسلامی براساس بیانیه گام دوم انقلاب همچنان زنده و پویا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار