تجدید میثاق جهادگران جهاددانشگاهی کرمان با شهدا

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر، رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان با همراهی معاونان، مدیران و جمعی از پرسنل این نهاد با حضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۵۷۲۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵ - 08February 2023

تجدید میثاق جهادگران جهاددانشگاهی کرمان با شهدا

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «مهدی بازمانده» رئیس جهاددانشگاهی استان در این مراسم، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید والامقامی است که با اهدای جان، از خود گذشتند تا این انقلاب را به ما هدیه کنند. باید توجه داشت که انقلاب اسلامی ایران مهمترین و در عین حال مردمی‌ترین انقلابی است که موجب حفظ اقتدار، استقرار و عزت ایرانیان شد لذا همه ما برای حفظ آن مسئول هستیم.

وی افزود: ایثار و شهادت به‌عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی‌ترین مفاهیم الهی و والاترین ارزش‌هایی است که یک انسان متعهد می‌تواند به آن مقام دست یابد. این مفاهیم اثرگذار و حرکت آفرین، می‌توانند فضای یک جامعه را به‌صورت گسترده تحت تأثیر قرار داده و والاترین برکات را برای آن جامعه به همراه داشته باشند.

بازمانده خاطرنشان کرد: حقیقت امر آن است که اگر رشادت‌ها و خدمات شهدا و ایثارگران به‌خوبی برای مردم معرفی شود، بیشترین و بهترین نتایج را مشاهده می‌کنیم و انشاالله بتوانیم در این مسیر موفق باشیم و راه آنها را ادامه دهیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید سلیمانی، با بیان اینکه حاج قاسم در کارهایشان اخلاص و صداقت را مدنظر داشتند، تصریح کرد: در روزهای آغازین دفاع مقدس، جوانی کرمانی و از خطه کویر، به خیل عظیم رزمندگان پیوست. این جوان مؤمن، شجاع، هوشمند و تیزبین خوش درخشید و در مسیر کمال، استوار پیش رفت. کسانی که در خدمت به مردم صادقانه و مخلصانه کار می‌کنند خداوند این انسان‌ها را عزت و بزرگی می‌بخشد که نمونه بارز آن شهید سلیمانی است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها