رژیم صهیونیستی در وضعیت آماده‌باش نظامی قرار گرفت

منابع عبری از آماده‌باش نظامیان رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از تشدید تنش‌ها در اراضی اشغالی، پیش از ماه مبارک رمضان خبر می‌دهند.
کد خبر: ۵۷۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴ - 08February 2023

رژیم صهیونیستی در وضعیت آماده باش نظامی قرار گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند که نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از ترس تشدید تنش و وقوع درگیری با فلسطینیان در ماه مبارک رمضان، به حالت آماده‌باش درآمده و تدابیری امنیتی اتخاذ کرده‌اند.

در همین راستا، شبکه صهیونیستی کان تاکید کرد که اوضاع قبل از ماه مبارک رمضان همواره ملتهب و متشنج است، اما امسال سطح تنش در کل با تمامی سال‌های قبل متفاوت است.

این شبکه افزود که مسئولان سیاسی تصمیماتی را در آینده خواهند گرفت، اما ارتش طی دو هفته آینده اقدام به افزایش نیرو‌های خود در کرانه باختری خواهد کرد و سه یگان جنگی دیگر را برای جلوگیری از وقوع عملیات‌ها و درگیری با گروه‌های مسلح فلسطینی روانه این منطقه خواهد کرد، کما اینکه نیرو‌های پلیس در قدس هم که از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، تقویت خواهد شد.

کان اعلام کرد که آمریکا و رژیم صهیونیستی نگران تنش و درگیری در کرانه باختری و قدس هستند و تلاش می‌کنند تا به هر شیوه‌ای جلوی اقداماتی که به درگیری در منطقه ختم شود، را بگیرند.

شبکه مذکور به نقل از یک مقام صهیونیست آورده است که شواهد و قرائن نشان می‌دهد که ما قبل از فرا رسیدن ماه رمضان، در اوج تنش قرار داریم.

این مسئول صهیونیست بیان کرد که فرماندهان ارتش بر این باورند که اوضاع نباید این‌گونه باقی بماند و باید از طریق فعالیت‌های ارتش و عملیات‌های ترور شاباک و تصمیمات تاثیرگذار محافل سیاسی، تغییراتی ایجاد کرد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها