فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

رسانه‌ها با روایتگری به موقع در پیشرفت انقلاب نقش‌آفرین باشند

سردار «سالاری» گفت: رسانه‌ها با روایتگری به موقع و صحیح، در پیشرفت انقلاب نقش‌آفرین باشند، اصحاب رسانه نقش بی‌نظیر در انعکاس دستاوردها و خدمات نظام و همچنین در راه اعتلای اسلام و ارزش‌های جامعه دارند.
کد خبر: ۵۷۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵ - 08February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «اباذر سالاری» فرمانده سپاه امام سجاد (ع) در آیین پایانی پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر هرمزگان و تجلیل از آثار برتر خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: ارسال بیش از ۲۸۰ اثر فاخر به دبیرخانه جشنواره ابوذر، یک‌ حرکت رو به رشدی در حوزه رسانه هرمزگان است و نقش رسانه های این استان را در همه عرصه‌ها به‌ویژه در همکاری با سپاه و رده های بسیج و انعکاس فعالیت ها و برنامه‌هایی که در سطح استان رقم می‌خورد، شاهد هستیم.

وی ضمن قدردانی از همکاری بی بدیل رسانه ها در خدمت گذاری به نظام و انقلاب، اضافه کرد: نقش خبرنگاران به عنوان چشم های تیزبین جامعه می تواند باعث تحرک، پویایی و خدمت گذاری به مردم شود، چرا که واقعیت ها را روایت می‌کنند و این منتج به یک خدمت اثرگذار و بی منت برای مردم استان خواهد شد.

فرمانده سپاه هرمزگان خطاب به اصحاب رسانه، تصریح کرد: این قلم با برکت شما رسانه ها می تواند گره گشای بسیاری از مسائل و مشکلات و حتی دغدغه های مردم ما باشد.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی خدمات و دستاوردهای زیادی در سطح استان هرمزگان اتفاق افتاده است که اگر شاید به موقع از سوی اصحاب قلم انعکاس داده نمی شد، بخش عمده ای از این خدمات از آن غفلت می شد.

سردار سالاری عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، علمی، اجتماعی تاکید دارند که باید رسانه ها آن را با رعایت همه مسایل و موضوعات مطالبه گری کنند، به طوری که مورد طمع دشمنان قرار نگیرند و از آن بهره‌برداری های ضد نظام نکنند و هم اینکه بتوانند با شیوه های هنری مسائل را به گونه ای مطرح کنند که آن موضوع و مساله مورد توجه و نیاز جامعه، در تیررس مسوولان قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار