رئیس سازمان بسیج رسانه هرمزگان:

استقبال اصحاب رسانه از «جشنواره ابوذر» افزایش یافته است

سرهنگ «جلالی» گفت: امسال ۲۸۰ اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره ابوذر در استان ارسال شده بود که نسبت به سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بود.
کد خبر: ۵۷۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۳ - 08February 2023

به گزارش  خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، سرهنگ «محمدرسول جلالی» رئیس سازمان بسیج رسانه هرمزگان در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر استان هرمزگان، اظهار داشت: اصحاب رسانه در ۱۱ محور و ۱۱ قالب آثار خود را به جشنواره ارسال کردند که هدف ما از برگزاری این جشنواره پررنگ تر کردن هویت و نقش رسانه‌های استان در سطح استانی و ملی بوده است.

وی افزود: آثار ارسالی خبرنگاران و فعالان رسانه ای هرمزگان در بخش‌های تیتر، گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، پادکست، مستند، کلیپ و گزارش ویدیویی، اینفوگرافی و عکس بوده است که پس از داوری ۳۴ اثر برتر شناخته شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه هرمزگان تصریح کرد: این جشنواره با محوریت شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی»، «جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «بسیج و حوزه های اقدام»، «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»، «مکتب شهید سلیمانی»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه، فرزند آوری» و «سبک زندگی ایرانی –اسلامی» برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار