۴۴ سال افتخار/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان:

انقلاب اسلامی احیاکننده خودباوری مردم بود

«احمدی‌نیا» گفت: انقلاب اسلامی احیاکننده خودباوری مردمی بود که سالیان مدیدی تحت شدیدترین افکار لیبرالی و غربی در دوران رژیم منحوس پهلوی قرار داشتند.
کد خبر: ۵۷۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲ - 08February 2023

انقلاب اسلامی احیاکننده خودباوری مردم بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دومین نشست تخصصی کارگروه تکریم کنگره ۲۴ هزار شهید استان امروز (چهارشنبه) با حضور «مسعود احمدی‌نیا» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان و اعضای کارگروه در قالب وبینار با حضور روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و روسای ادارات ستادی استان برگزار شد.

احمدی‌نیا در این جلسه با بیان اینکه انقلاب اسلامی احیاکننده خودباوری مردمی بود که سالیان مدیدی تحت شدیدترین افکار لیبرالی و غربی در دوران رزیم منحوس پهلوی قرار داشتند، اظهار داشت: هشت سال جنگ تحمیلی در برابر سلطه‌گران عالم و عبور عزتمندانه نظام اسلامی از میان شدیدترین فتنه‌ها در سایه هدایت عالمانه ولی فقیه زمان و تاسی از حماسه عاشورا موجب خودباوری، رشد و شکوفایی استعدادهای نهفته این ملت شد.

وی با اشاره به کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی(مد ظله العالی) در باب فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا عنوان کرد: امروزه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و تجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدا کمتر از شهادت نیست، در همین راستا باید از تمام ظرفیت‌ها با تامین مقدمات و برنامه‌ریزی دقیق جهت تکریم خانواده معظم شهدا درقالب کنگره اقدام شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در ادامه به اهمیت کار فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت و استفاده از پیام‌ها و ظرفیت‌های ناب موجود در فرهنگ غنی عاشورا اشاره کرد و متذکر شد: اصلاح جامعه بدون اصلاح فرهنگ آن میسر نیست و به دلیل ابعاد گسترده باید ورودی کارآمد، مداوم و همراه با مدیریت جهادی باشد.

در این جلسه پیرامون موضوعاتی همچون شیوه‌های برنامه‌ریزی، ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا، بروزرسانی اطلاعات شهدا و خانواده‌های معظم‌شان، چاپ خاطرات شهدا و تاریخ شفاهی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها