۴۴ سال افتخار/ فرمانده سپاه نینوای استان گلستان:

دستاوردهای انقلاب اسلامی را با صدای بلند برای نسل جوان تبیین کنید

«ملک شاهکوهی» گفت: اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان نشود دشمن با دروغگویی حرف‌هایش را خواهد زد، باید هوشیار و مراقب باشیم تا بار دیگر دشمن را ناامید کنیم، پیشکسوتان و جامعه مردم باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را با صدای بلند به ویژه برای نسل جوان تعریف و تبیین کنند.
کد خبر: ۵۷۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵ - 09February 2023

دستاوردهای انقلاب اسلامی را با صدای بلند برای نسل جوان تبیین کنید

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوای استان گلستان در جمع پیشکسوتان، رزمندگان و خانواده‌های معظم شهداء عملیات والفجر 8 در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: از روزهای اول که انقلاب به پیروزی رسید دشمنان این تصور را داشتند که در طول یک الی دو ماه کار این انقلاب تمام می‌شود و تا امروز هم روی همین طرح خودشان ایستادند و ما به کوری چشم آنها چهل و چهارمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را جشن می‌گیریم.

وی با بیان اینکه سپاه متولد انقلاب و از دل انقلاب به وجود آمده و با این انقلاب رشد کرده است، افزود: سپاه در همه عرصه‌ها مشغول خدمات‌رسانی به مردم شریف ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه نینوا تاکید کرد: دستاوردهای انقلاب، مخصوصاً برای قشر جوان باید بازگو شود به عنوان مثال قبل از انقلاب اسلامی ۹۵ درصد اسناد روستاها مربوط به خاندان پهلوی یا خان های وابسته به آنها بوده است، در روستاها حداقل امکانات هم وجود نداشت، اما امروز به برکت نظام و انقلاب تمامی امکانات در روستاها مستقر است.

ملک‌شاهکوهی با اشاره به اینکه قرارگاه دشمن فعال است، افزود: دشمنان با توسل به دروغ و تبلیغات سنگین سعی می‌کنند تا اهداف شوم خود را پیاده کنند، مردم باید هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه باید از عملیات والفجر 8 درس عبرت بگیریم و این تجربه بزرگ را مرور کنیم، گفت: بیشترین تهاجم در جنگ ترکیبی اخیر دشمن؛ به سمت ولایت، سپاه و بسیج بود، برای همین سپاه در لیست تحریم دشمن قرار گرفت.

فرمانده سپاه نینوا گفت: مردم گلستان افرادی بصیر و هوشیار هستند که با دشمن همراهی نکردند، از طرفی درایت و تدابیر رهبر معظم انقلاب، نیز سبب شد تا نقشه دشمن افشا شود.

ملک‌شاهکوهی بیان داشت: دشمن با کشته‌سازی سعی داشت مردم را بفریبد اما این نقشه دشمن هم با شکست مواجه شد، دشمن طرح‌ریزی می‌کند که مردم در مرحله بعدی در تصمیم‌شان اشتباه کنند.

این مسئول افزود: اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان نشود دشمن با دروغگویی حرفهایش را خواهد زد، باید هوشیار و مراقب باشیم تا بار دیگر دشمن را ناامید کنیم، پیشکسوتان و جامعه مردم باید دستاوردها را با صدای بلند به ویژه برای نسل جوان تعریف و تبیین کنند.

ملک‌شاهکوهی از مردم خواست برای ناامیدی دشمن در روز ۲۲ بهمن حضور پررنگ در راهپیمایی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار