استاندار کرمانشاه:

رمز موفقیت و بالندگی جامعه در گرو وحدت و همدلی است

«صحرایی» گفت: رمز موفقیت و بالندگی جامعه در گرو وحدت و همدلی است و با همدلی و انسجام می‌توانیم به قله‌های رفیع دست پیدا کنیم. باید با تلاش و جدیت بتوانیم گام‌های محکم‌تری برای توسعه استان کرمانشاه برداریم.
کد خبر: ۵۷۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱ - 09February 2023

رمز موفقیت و بالندگی جامعه در گرو وحدت و همدلی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه در دیدار با ماموستا «عبدالسلام کریمی» مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی اظهار داشت: خوشبختانه باوجود خواست و نظر دشمنان، وحدت و همدلی خوبی بین مردم استان کرمانشاه اعم از اهل تسنن، تشییع و اهل حق وجود دارد و این مردم اشتراکات فراوانی با یکدیگر دارند.

وی با اشاره به وجود منابع اصیل اسلامی برای مسلمانان تصریح کرد: اگر به این منابع رجوع کنیم بسیاری از مسایل حل می شود و تفاوتی بین مسلمانان دیده نخواهد شد اما این دشمنان هستند که برای تامین منافع نامشروع خود به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمین هستند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: وظیفه داریم که نوجوانان و جوانان را هرچه بیشتر با قرآن آشنا کنیم زیرا اگر جامعه به این کتاب الهی و روح بخش نزدیکتر شود، ایمن‌تر و بسیاری از خطرات که جوانان را تهدید می کند، رفع خواهد شد.

وی رمز موفقیت و بالندگی جامعه را در گرو وحدت و همدلی عنوان کرد و گفت: با همدلی و انسجام می توانیم به قله های رفیع دست پیدا کنیم. باید با تلاش و جدیت بتوانیم گام های محکم تری برای توسعه این استان برداریم.

استاندار کرمانشاه همچنین بر توسعه فرهنگ کار در استان تاکید کرد و افزود: خوشبختانه برنامه های خوب و اثربخشی برای توسعه استان در نظر داریم. در این راستا همگی وظیفه داریم فرهنگ کار را در استان توسعه و گسترش دهیم.

ضد انقلاب دنبال هدف قرار دادن اصل دین و نظام است

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی نیز به سفر وحدت بخش رییس جمهور به کردستان و دیدار با علمای شیعه و سنی این استان اشاره کرد و متذکر شد: بعد از این دیدار ‌رییسی نماز خود را به یکی از روحانیون اهل تسنن اقتدا کرد که این حرکت برای دشمنان گران تمام شد و آنان را عصبانی کرد زیرا دشمن فقط به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان است.

ماموستا کریمی بیان داشت: ضد انقلاب دنبال هدف قرار دادن اصل دین و نظام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها