برگزاری جلسه هماهنگی یادواره شهدای روحانیت استان ایلام

جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت آیت‌الله «حیدری ایلامی» و شهدای روحانی استان ایلام با حضور جمعی از اعضای این ستاد برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۲۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴ - 09February 2023

جلسه هماهنگی یادواره شهدای روحانیت استان ایلامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت آیت الله «حیدری ایلامی» و ۱۱ شهید روحانی استان ایلام با حضور حجت الاسلام و المسلمین «وعد مرادبیگی» مدیر حوزه‌های علمیه ایلام، حجت‌الاسلام «تاج‌الدین محمدی» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، حجت‌الاسلام «حسن غلامی» مسئول بسیج طلاب و روحانیون و جمعی از مسئولان در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد.

در این مراسم اعضاء درباره روند اجرا و برگزاری این مراسم بحث و تبادل نظر کردند.

در این جلسه حجت الاسلام «تاج‌الدین محمدی» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان ایلام اظهار داشت: هجمه‌ها و تبلیغات سوء فرآوانی از طرف معاندین و دشمنان نظام جمهوری اسلامی علیه روحانیت در حال اجرا است و سعی می‌کنند که روحانیت را از مردم جدا سازند در حالی که مردم به خوبی درک کرده اند که روحانیت در مقاطع گوناگون در کنار و همگام با مردم بوده است.

وی اضافه کرد: در برگزاری این یادواره باید تلاش کرد فعالیت‌های روحانیت در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم به جامعه معرفی کنیم که این نیازمند انجام برنامه‌های مختلف می‌باشد.

‌محمدی گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام در روند برگزاری این برنامه همکاری‌های لازم را به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار