فرمانده انتظامی کشور:

اگر مأموران در معیشت مشکل نداشته باشند، فداکارانه تلاش خواهند کرد

سردار رادان گفت: نهضت خانه سازمانی برای حمایت از ماموران انتظامی در فراجا شکل گرفته است و به طور ویژه این موضوع را برای تامین رفاه و آسایش ماموران پیگیری خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۷۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ - 09February 2023

اگر مأموران در معیشت مشکل نداشته باشند، فداکارانه تلاش خواهند کردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده انتظامی کشور روز پنجشنبه ۲۰ بهمن ماه در مراسم معارفه فرمانده انتظامی البرز که در ستاد فرماندهی استان البرز برگزار شد، با بیان اینکه پیام پلیس برای مردم پیام خدمتگزاری، رحمت و مهربانی است، اظهار داشت: برای قانون شکنان هم این پیام صلابت، اقتدار و برخورد قاطع است و این دو موضوع کاملا جداگانه در نظر گرفته شده است.

سردار رادان در ادامه با تأکید بر لزوم تقویت و حمایت از استان البرز، افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تقویت بودجه‌ای نیروی انتظامی اهتمام داشته باشند.

فرمانده انتظامی کشور ادامه داد: نهضت خانه سازمانی برای حمایت از ماموران انتظامی در فراجا شکل گرفته است و به طور ویژه این موضوع را برای تامین رفاه و آسایش ماموران پیگیری خواهیم کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در استان البرز برای نهضت خانه سازمانی هزار خانه سازمانی برای فراجا در نظر گرفته شده است، گفت: اگر ماموران در معیشت مشکل نداشته باشند؛ در خدمتگزاری فداکارانه تلاش خواهند کرد.

سردار رادان به انتخاب فرمانده جدید انتظامی البرز اشاره کرد و گفت: انتخاب سردار هداوند برای فرماندهی انتظامی البرز یکی از موضوعاتی بوده پس از بررسی‌های متعدد انجام شد و بهترین فرمانده برای البرز انتخاب شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار