۴۴ سال افتخار/ فرماندار خوروبیابانک:

خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران مايه افتخار است

«طحانی‌» گفت: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان مايه افتخار است و وظیفه داریم تا در راستای حل مشکلات و پاسخگویی به نیازهای آنها قدم برداريم.
کد خبر: ۵۷۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ - 09February 2023

خدمت به خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان مايه افتخار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «احمدرضا طحانی» فرماندار خوروبیابانک امروز (پنجشنبه) به‌همراه «غلامرضا محمدی» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، «کاظم رشیدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، روسای تامین اجتماعی، ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با «سیدعباس موسوی» تنها جانباز انقلاب اسلامی شهرستان خوروبیابانک ديدار و گفت‌وگو کردند.

طحانی‌ با بيان اينکه رسیدگی به مشکلات و بررسی نیازمندی‌ها و مطالبات خانواده شهدا و جانبازان باید از اولویت‌های کاری مدیران و مسئولان شهرستان قرار گيرد، اظهار داشت: جانبازان نمونه مقاومت و از خودگذشتی بوده و بهترین الگو برای جوانان در راستای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی در ادامه خون شهیدان را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و تصريح کرد: دهه مبارک فجر بهانه‌ای برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام و انقلاب است و هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود کم است.
 
فرماندار خوروبیابانک در انتها با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران عنوان کرد: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.
 
سید عباس موسوی جانباز ۴۰ درصد سال ۵۷ از ناحیه چشم بر اثر اصابت سرنيزه ماموران رژیم طاغوت مجروح شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار