مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان خبر داد؛

راه‌اندازی کانال کتاب‌های صوتی دفاع مقدس در همدان

«برخوردار» از راه اندازی کانال کتاب‌های صوتی دفاع مقدس با عنوان «آوای پایداری» در پیام رسان ایتا خبر داد.
کد خبر: ۵۷۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲ - 09February 2023

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان خبر داد؛«محمد برخوردار» مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس،‌ اظهار داشت: کانال کتاب‌های صوتی دفاع مقدس در پیام رسان ایتا با عنوان «آوای پایداری» در استان همدان آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه این کانال با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق فضای مجازی تشکیل شده است، افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علاقه قشر نوجوان و جوان به فضای مجازی باید برای آنان در این فضا محتواهای مناسب ارائه داد.

برخوردار با تاکید بر اینکه در این کانال مخاطب به راحتی به منابع اطلاعاتی دسترسی دارد، تصریح کرد: این کانال حاوی کتاب‌های صوتی در قالب نمایش، رمان و داستان است.

وی با اشاره به اینکه این کانال با مشارکت انتشارات «حماسه ماندگار» اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان، راه‌اندازی شده است، خاطرنشان کرد: مجری این طرح مدیریت حوزه ادبیات، آموزش و تحقیقات است.

‌مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان متذکر شد: علاقه‌مندان به کتاب‌های صوتی دفاع مقدس می‌توانند به آدرس https://eitaa.com/avayepaydari مراجعه کنند و در آن عضو شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار