۴۴ سال افتخار/ استاندار لرستان:

همه باید هوشیارانه برای حراست از نظام تلاش کنیم

زیویار گفت: با توجه به جنگ علنی که دشمن با نظام شروع کرده است که نمونه آن همین فتنه اخیر بود، همه باید هوشیارانه برای حفاظت و حراست از کشور و نظام تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۷۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴ - 09February 2023

44 سال افتخار/ همه باید هوشیارانه برای حفاظت و حراست از کشور و نظام تلاش کنیم

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان در نهمین روز از دهه فجر در دیدار با امام جمعه الیگودرز با اشاره به اقدامات‌ انجام شده در راستای مصوبات سفر رییس جمهور، اظهار  داشت: مصوبات سفر رییس جمهور در الیگودرز از شرایط مطلوبی برخوردار است.

وی افزود: با وجود اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم اما اطلاع رسانی ضعیف بوده، در واقع دولت سیزدهم مظلوم واقع شده است.

استاندار لرستان گفت: با توجه به جنگ علنی که دشمن با نظام شروع کرده است که نمونه آن همین فتنه اخیر بود، همه باید هوشیارانه برای حفاظت و حراست از کشور و نظام تلاش کنیم.

زیویار در پایان صحبت‌های خود بر تسریع در روند پرداخت تسهیلات ازدواج تأکید کرد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان الیگودرز ، گفت: از مجموع ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه گازرسانی به استان ۱۵۰ میلیارد تومان مربوط به شهرستان الیگودرز است.

محمد خدابخشی افزود: گازرسانی به شول آباد و منطقه زلقی در حال اجرا است.

وی با اشاره به اجرای پروژه قمرود نیز گفت: این پروژه شامل آبرسانی به ۹۹ روستای زیان دیده و زیان دیده از پروژه قمرود است که از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: پروژه جاده الیگودرز به مسجد سلیمان، الیگودرز_داران، زیرگذر دانشگاه الیگودرز جزو پروژه‌های موفق شهرستان است.

خدابخشی با اشاره به اختصاص ۱۲۰ میلیون یورو به پروژه لاستیک سازی الیگودرز ، گفت: با وجود تحریم‌ها اما نگاه دولت به الیگودرز ویژه است.

وی خاطرنشان کرد: باید دست به دست هم دهیم و برای برطرف کردن مشکلات الیگودرز تلاش کنیم.

امام جمعه الیگودرز نیز در این دیدار عنوان کرد: انتظار مردم این است که مصوبات سفر رییس جمهوری روی کاغذ نماند و اجرای آنهاسرعت بیشتری داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی سرلک گفت: برخی از طرح‌ها و پروژه‌ها از دولت‌های قبل بر روی زمین مانده است، و مطالبه مردم تعیین تکلیف آنها است.

وی با اشاره به گلایه برخی شهروندان الیگودرز مبنی بر عدم پرداخت وام فرزند آوری، ازدواج و کارآفرینی ، خاطرنشان کرد: باید بستر کار برای جوانان فراهم و با ارایه تسهیلات اشتغالزایی ، فرزندآوری و ازدواج تسهیل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار