۴۴ سال افتخار/ نماینده ولی فقیه در همدان:

بازاریان نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

حجت‌الاسلام «شعبانی» با بیان اینکه همراهی بازاریان نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت، گفت: حضرت امام (ره) معتقد بودند که بازار می‌تواند محرک جامعه باشد.
کد خبر: ۵۷۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ - 09February 2023

بازاریان نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام و  المسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان امروز (پنج‌شنبه) در دیدار با هیئت رئیسه اتاق اصناف و جمعی از بازاریان همدان اظهار داشت: توجه به بازار و رزق حلال در اسلام بسیار سفارش شده است. کاهش مشکلات در بازار، تاثیر فراوانی بر اصلاح جامعه دارد.

وی با بیان اینکه همراهی بازاریان نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت، افزود: حضرت امام (ره) معتقد بودند که بازار می‌تواند محرک جامعه باشد.

حجت الاسلام شعبانی خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات در بازار نتیجه تضعیف احکام شرعی و عدم توجه به این مسایل است. خدا نکند بازار به بعضی از مشکلات و معاملات ربوی ناخواسته دچار شود.

وی با بیان اینکه در همدان بزرگانی در بازار داشتیم که اهل معنا بودند و نقش برجسته‌ای در شهر داشتند، گفت: نیاز است تا مشکلات بازاریان در عرصه‌های مختلف توسط مسئولان برطرف شود تا شاهد رونق بازار باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: متاسفانه مردم در سختی هستند و با مشکلات شدید اقتصادی مواجهند. گرانی‌ها بیشترین سختی و فشار را برای قشر حقوق بگیر و بازنشسته‌ ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه برکت بازار در آن است که ترازوهای ما به سمت مردم سنگینی کند و به فکر همدیگر باشیم، متذکر شد: وقتی ثبات در بازار وجود نداشته باشد و اقتصاد مریض باشد، همه‌ مردم دچار مشکل می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها