فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زرین‌دشت:

رفع تنش آبی زرین‌دشت در دستور کار سپاه است

سرهنگ «راحت‌طلب» گفت: پروژه اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی به شهرستان زرین‌دشت در مجموع با اعتباری افزون بر ۱۳۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه ناحیه زرین ‌شت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۵۷۲۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱ - 10February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ «سجاد راحت‌طلب» فرمانده سپاه ناحیه شهرستان زرین‌دشت ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: با حضور مسئولین شهرستان زرین‌دشت به ویژه با همت بسیج سازندگی زرین‌دشت و آبفای این شهرستان، پروژه اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی به شهرستان زرین‌دشت در مجموع با اعتباری افزون بر ۱۳۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه ناحیه زرین ‌شت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

سرهنگ سجاد راحت‌طلب افزود: این پروژه توسط بسیج سازندگی زرین‌دشت و با مشارکت آبفای این شهرستان انجام شده و طی آن ۶/۵کیلومتر از شبکه آبرسانی شهرپیر در بخش ایزدخواست شهرستان زرین‌دشت با تزریق اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی انجام شده است.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی زرین‌دشت ابراز کرد: ۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهر دبیران از توابع بخش مرکزی این شهرستان نیز با اعتباری افزون‌بر ۱۵ میلیارد ریال  اصلاح و توسعه یافته است.

راحت‌طلب، همچنین از دیگر اقدامات جهاد آبرسانی این شهرستان را اصلاح و توسعه ۵/۵ کیلومتر از شبکه انتقال آب روستای دره شور از توابع بخش ایزدخواست شهرستان زرین دشت با اعتبار ۲۵ میلیارد ریالی دانست و گفت: ۱۰ کیلومتر از شبکه انتقال آب روستای مزایجان که در دورترین نقطه شهرستان زرین دشت قرار دارد نیز با ۴۵ میلیارد ریال اصلاح و توسعه یافته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار