۴۴ سال افتخار/ امام جمعه موقت اصفهان:

انقلاب ما آمیخته با اصول دینی است

آیت‌الله «مهدوی» گفت: انقلاب ما آمیخته با اصول دینی است و این اصول باید حفظ شود.
کد خبر: ۵۷۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ - 10February 2023

انقلاب ما آمیخته با اصول دینی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، آیت‌الله «سید ابوالحسن مهدوی» امام جمعه موقت اصفهان امروز (جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: دشمن تلاش دارد مردم را نسبت به مسئولان بدبین کنند و نقاط قوت را تضعیف می‌کنند باید اتحاد درونی را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه برای حفظ انقلاب، اتحاد و همدلی داشته باشیم و رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارکنان نیروی هوایی تاکید کردند مردم ما با حفظ وحدت و انسجام ملی در راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند، عنوان کرد:  امسال ملت ما با بصیرت انقلابی و عزمی پولادین، حضور منسجم خود در را راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش گذاشته و باز هم نشان خواهند داد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به رونمایی از پایگاه عقاب ۴۴ از جمله دستاوردهایی است که دشمن را به حیرت انداخت و این دستاوردها موجب ناامیدی دشمن از تعدی و‌ موجب افزایش روحیه دوستان خواهد شد، یادآور شد: انقلاب ما آمیخته با اصول دینی است و این اصول باید حفظ شود.

آیت‌الله مهدوی فداکاری و از خودگذشتگی و استقلال، آزادی از دیگر دستاوردهای نظام اسلامی برشمرد و تاکید کرد: آزادی به معنای آزادی نفسانی نیست، بلکه منظور آزادی عقلانی است که لازم است حقوق خود و دیگران را از این طریق حفظ کند.

وی با بیان اینکه مسئولان اکثرا به مردم خدمت می‌کنند ولی آگاه باشند که افراد انتصابشان به صورت دائمی نیست، افزود: مردم مشکلات متعددی دارند و لازم است مشکلات مردم را با خدمت به آنها حل کرد. به مردم احترام گذاشته شود، اگر مشکل آنها قابل حل شدن نیست به آنها مشورت داده شود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به عفو گسترده جرایم عمومی و اغتشاشات اخیر توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: این عفو بازتاب گسترده‌ای در بین دوستان و ناامیدی دشمنان داشت و وحدت ملی را افزایش داد و باعث شد همگان بدانند که دشمن اصلی کجا است و موجب خنثی شدن توطئه دشمن شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار