۴۴ سال افتخار/ امام جمعه شهرکرد:

راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت و انسجام ایرانیان در برابر استکبار را به رخ جهانیان می‌کشد

حجت‌الاسلام نکونام گفت: حضور گسترده و پر شور اقشار مختلف مردم با هر نگاه و سلیقه ای، وحدت و انسجام ایرانیان در برابر استکبار را به رخ جهانیان می‌کشد.
کد خبر: ۵۷۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸ - 10February 2023

راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت و انسجام ایرانیان در برابر استکبار را به رخ جهانیان می‌کشدبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین «محمدعلی نکونام» در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با تبریک آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و توصیه به رعایت تقوا، در خطبه اول به تشریح آیه شریفه ۳۸ سوره مبارکه ابراهیم پرداخت و برخی از ویژگی‌های پروردگار متعال را تبیین کرد.

امام جمعه شهرکرد، در ادامه با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور گسترده و پر شور اقشار مختلف مردم با هر نگاه و سلیقه ای، وحدت و انسجام ایرانیان در برابر استکبار را به رخ جهانیان می‌کشد.

نماینده، ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، افزود: فردا روز ماندگار و مثال زدنی برای کشور و انقلاب اسلامی است و حضور فعال مردم بار دیگر دسیسه‌های دشمنان را ناکام می‌گذارد.

امام جمعه شهرکرد یکی از ترفند‌های دشمن را تخریب روحیه معنوی و اسلامی میان مردم عنوان کرد و ادامه داد: مردم باید هوشیار باشند چراکه دشمن روحیه جهادی، ایثارگری و شهادت که نشأت گرفته از ایمان و اسلام است را هدف قرار داده تا مردم را در برابر نظام قرار دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: به فضل پروردگار اغتشاشات اخیر دشمن با القای دروغ‌های بسیار در جامعه خنثی شد و فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) درخصوص عفو و بخشش زندانیان فریب خورده حوادث اخیر همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، با استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، مهر و عطوفت و همدلی را میان مردم دوچندان کرد.

این مقام مسئول، پیروی از ولایت را رمز مردم حزب اللهی عنوان کرد و افزود: آینده ایران و انقلاب اسلامی بسیاری روشن است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، یادآور شد: ۲۲ بهمن‌ماه امسال روزی ماندگار در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی ایران می‌شود و بار دیگر دشمنان در مسیر توطئه برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ناامید خواهند شد.

وی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با تسلیت سالروز شهادت امام موسی‌بن‌جعفر (علیه السلام) گفت: این امام همام در سیاه‌چال‌های زندان امور اسلام را پیش می‌بردند.

امام جمعه شهرکرد افزود: این امام بزرگوار توانست در سخت‌ترین شرایط در زندان‌های هارون‌الرشید به تربیت نسل و انسان‌سازی بپردازد و امامت را به زیباترین شکل معنا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار