۴۴ سال افتخار/ پیام اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی؛

حماسه‌ پیروزی انقلاب اسلامی ایران طلوع فجر خداباوری بود

پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۷۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸ - 10February 2023

حماسه‌ پیروزی انقلاب اسلامی ایران طلوع فجر خداباوری بودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «سیپان کاشجیان» اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب ایران در پیامی به استاندار اصفهان، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

حماسه پیروزی انقلاب اسلامی ایران طلوع فجر خداباوری و خداخواهی در عصری بود که جریانات مختلف فکری و سیاسی، در آن سعی بر القای این فریب در افکار مردمان جهان داشتند که از خداوند متعال و اندیشه الهی بایست گذشت و در تاریکی بی خدایی به دنبال گره گشایی از اسارت و بندگی انسان گشت. مسیری الهی که نقش بی‌بدیل رهبری آن که در حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالحش حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای تبلور یافته است، چراغ و راهنمایی که تاکنون این حرکت شکوهمند را از گزند انحراف و تحریف حفظ کرده و با اقتدار به پیش می‌برد.

جانفشانی شهدای سرافراز انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی خود گواه ریشه ژرف این حرکت در بطن جامعه و حلقه واسط مردم شریف ایران زمین از هر قوم و دینی است که در راه حفظ یکپارچگی سرزمینی و اصول اعتقادی شأن گرانبهاترین خود را نثار کردند.

بدین منظور فرا رسیدن ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را از طرف خود و تمامی ارگان‌های خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران خدمت شما تبریک و شادباش گفته، دعاگوی شما در مسیر خدمت در راستای آرمان‌های والای این انقلاب هستم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار