۴۴ سال افتخار/ همزمان با شب پیروی انقلاب اسلامی؛

بانگ «الله اکبر» در استان مازندران طنین‌انداز شد

مردم ولایتمدار و علوی‌تبار استان مازندران همزمان با جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امشب بانگ «الله اکبر» سر دادند.
کد خبر: ۵۷۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹ - 10February 2023

بانگ «الله اکبر» در استان مازندران طنین انداز شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، مردم ولایتمدار و علوی‌تبار استان مازندران همزمان با جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به یاد حماسه ماندگار و تکبیرهای ملت مبارز و قهرمان ایران اسلامی در بهمن ۵۷، امشب بانگ تکبیر و الله اکبر سر دادند.

مردم همیشه در صحنه و انقلابی دیار علویان همپای دیگر هموطنان در گوشه گوشه این استان شهیدپرور خاطره بر فراز بام منازل و با حضور مساجد و تکایا، اماکن مدهبی، امامزادگان و یادمان شهدای گمنام یک بار دیگر با سر دادن بانگ الله اکبر شکوه و عظمت انقلاب اسلامی را به جشن نشستند.

امشب در بسیاری از میادین و خیابان‌ها شاهد برپایی جشن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان ایثارگران و مردان و زنان غیور استان مازندران بودیم.

همچنین مراسم نورافشانی در جای جای این استان همیشه قهرمان و شهیدپرور در حال برگزاری است و مردم ولایتمدار و انقلابی مازندران فردا نیز با حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار