۴۴ سال افتخار/ با صدور بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان صورت گرفت؛

دعوت از مردم زنجان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با صدور بیانیه‌ای از مردم زنجان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۵۷۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱ - 10February 2023

دعوت از مردم زنجان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در پیامی، آحاد مردم را برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دعوت کرد.

در متن این دعوت آمده است:

دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل حضرت امام خمینی «قدس سره» و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین است.

دهه‌ فجر، در حقیقت نوید بخش صبح امید برای مظلومان و طلوع خورشید استقلال و آزادی در این سرزمین است؛ یوم‌الله ۲۲ بهمن روز شکست استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ملت ایران است که نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان بوده است.

ملت شریف ایران اسلامی در چهل و چهارمین بهار انقلاب همانند سال های گذشته با حضور چشمگیر، آگاهانه و با بصیرت خود در راهپیمایی، اوج ارادت و دلبستگی خود به امام راحل، مقام معظم رهبری و نظام جمهوی اسلامی را به رخ دنیا خواهند کشید و نشان می‌دهند در راستای حفظ و حراست از دستاورها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر این سرزمین از دوران انقلاب و دفاع مقدس گرفته تا شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان آحاد مردم دعوت را می‌کند در  استمرار همراهی‌های خود با حرکت‌های دشمن‌شکنانه، حضور باشکوه دیگری را در  تجدید بیعت با آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، امام و رهبری در جشن چهل و چهار سالگی این نظام مقدس به ثبت برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها