۴۴ سال افتخار/ نماینده ولی فقیه در استان فارس:

جهان بداند که ایرانی زیر بار حرف زور نمی‌رود

آیت‌الله «دژکام» گفت: از شیراز جز این انتظاری نبود و مردم انقلابی و حزب‌اللهی شیراز امروز نیز با خروش کم سابقه خود امروز در ۲۲ بهمن ماه بار دیگر به میدان آمدند تا به همه جهانیان به ویژه کشور‌های مستکبر ثابت کنند که زبان زور برای ایران کارساز نیست.
کد خبر: ۵۷۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸ - 11February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» نماینده، ولی فقیه در استان فارس امروز در میان اجتماع باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز ضمن قدردانی از حماسه‌سازی مردم ولایتمدار شیراز اظهار داشت: از شیراز جز این انتظاری نبود و مردم انقلابی و حزب‌اللهی شیراز امروز نیز با خروش کم سابقه خود بار دیگر به میدان آمدند تا به همه جهانیان به ویژه کشور‌های مستکبر ثابت کنند که زبان زور برای ایران کارساز نیست و ایران و ایرانی زیر بار ظلم و ستم و حرف زور آن‌ها نمی‌رود.

نماینده، ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه با لطف الهی و باحضور همین مردم، تمدن نوین اسلامی را پایه‌گذاری خواهیم کرد اظهار داشت: پیام دوم مردم ایران در این راهپیمایی به کشور‌هایی که قصد دخالت در امور ما را داشته یا به دنبال براندازی نظام هستند این بود که ما خودمان بلدیم امورات‌مان را پیش ببریم و خودمان نیز کشورمان را خودمان خواهیم ساخت و اداره خواهیم کرد و به دخالت شما نیازی نداریم.

آیت‌الله دژکام با اشاره به سخنرانی پیش از خطبه‌های آغازین نماز جمعه دیروز توسط استاندار گفت: همان‌طور که دیروز هم بیان کردم صحبت‌های استاندار فارس مربوط به دستاورد‌های نظام در یک استان آن هم طی یک بازه زمانی حدودا ۱۸ ماهه بود و حال تصور کنید در این ۴۴ سال چقدر اقدامات مثبت در کشور صورت گرفته است.

آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن از ساعتی پیش در شیراز آغاز شد و حضور باشکوه مردم ولایتمدار شیراز همانند هرسال بر علاقه و ارادت مردم به انقلاب و نظام صحه گذاشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار