۴۴ سال افتخار/ استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مردم کهگیلویه و بویراحمد در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش‌آفرین بودند

«احمدزاده» گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد همواره در دفاع از میهن و نظام اسلامی و در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش‌آفرین بوده‌اند.
کد خبر: ۵۷۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵ - 11February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «سیدعلی احمدزاده» استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر یاسوج اظهار داشت: مردم این استان از گذشته تاکنون در دفاع از میهن و نظام اسلامی و در صحنه‌های مختلف انقلاب نقش‌آفرین بوده‌اند.

وی با تقدیر از حضور مردم در مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، افزود: در همه مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد مردم به خیابان‌ها آمده‌اند و از نظام توحیدی حمایت می‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد روسری زنان و دختران این استان را سمبل پاکی و عفت و حیا دانست و گفت: امروز ما در جنگ مجازی و سایبری دشمن حضور داریم و عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

احمدزاده با بیان اینکه با حمایت مردم از انقلاب اسلامی دشمن به اهداف خود نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: امروز سپاه و نیروی انتظامی ما در صحنه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حضور فعال دارند.

وی عنوان کرد: این انقلاب و استقلال کشور حاصل خون جوانان ما است و به اندازه ذره‌ای، مملکت و رهبرمان را تنها نخواهیم گذاشت و انقلاب اسلامی همچون گذشته به مسیر خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار