صدور دستور آغاز عملیات «دیوار دفاعی ۲» در قدس از سوی «بن گویر»

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به پلیس رژیم صهیونیستی دستور داد از فردا عملیات جدید تحت عنوان «دیوار دفاعی ۲» را در قدس اشغالی آغاز کند.
کد خبر: ۵۷۲۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ - 11February 2023

صدور دستور آغاز عملیات «دیوار دفاعی ۲» در قدس توسط «بن گویر»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، روزنامه یدیعوت آحارونوت امروز نوشت: «ایتمار بن گویر» به پلیس اسرائیل دستور داده که از روز یکشنبه عملیاتی را تحت عنوان «دیوار دفاعی ۲» را در قدس شرقی به اجرا بگذارند.

دفتر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که هدف از این عملیات، بازداشت مجریان عملیات قبل از اجرای آن و توقف این‌گونه عملیات‌ها در مراحل ابتدایی و پیش از اجرایی شدن آن است.

این در حالی است که تحلیلگران صهیونیست، این تصمیم بن گویر را واکنشی به عملیات اخیر در قدس دانستند که در آن دو صهیونیست کشته و هفت نفر دیگر زخمی شدند. تحلیلگران معتقدند بن گویر این اظهارات را تنها برای رهایی از فشار‌های شدیدی که روی وی وجود دارد، مطرح کرده است.

شهرک‌نشینان صهیونیست پس از عملیات امروز در قدس اشغالی، ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی را به شدت مورد حمله قرار داده و تاکید کردند که بزرگ‌ترین عملیات‌های فلسطینیان از وقتی اتفاق افتاده که او وزیر شده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که بن گویر روز جمعه پس از بازدید از محل وقوع عملیات زیرگیری با خودرو در قدس که به هلاکت ۲ صهیونیست و زخمی شدن هفت نفر دیگر انجامید، مورد حمله و هجمه گسترده شهرک‌نشینان قرار گرفت.

این شبکه اشاره کرد که شماری از شهرک‌نشینان اسرائیلی بن گویر را دشنام داده و او را وزیری ناکارآمد خواندند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار