۴۴ سال افتخار/ دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

مردم بردسکن در بهار آزادی پایبندی به ارزش‌ها را فریاد زدند

بردسکنی‌های با وفا در نهایت سخاوت در ۲۲ بهمن پیک پیروزی را در آغوش و خروش خود میهمان کردند تا بهمن ۵۷ را تداعی و دشمنان این آب و خاک را رهسپار شهر عبرت‌ها و حسرت‌ها کنند.
کد خبر: ۵۷۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸ - 11February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، مردان مرد و زنان زمان‌شناس بردسکن سرشار از عشق و انگیزه الهی و با عزمی استوار و اراده‌ای وصف‌ناشدنی اماکن، معابر و میادین شهر را فرش نمودند تا عرشیان به وجد آیند.

امروز مردم شهرنشین باتفاق روستائیان شریف مملو از امید و آزادی، با دست‌نوشته‌های رنگین و شعارهای انقلابی آمریکا در چه فکریه/ ایران پر از بسیجیه، استقلال آزادی/ جمهوری اسلامی، ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم آماده، یاد شهیدان وطن زنده‌باد/ جمهوری اسلامی پاینده باد، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود ، تا زنده‌ایم پاینده‌ایم، تنفر و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام و در اوج امید و نشاط حمایت خود را از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی و مبارزه پیگیر با اجانب و ایادی استکبار جهانی فریاد زدند.

مردم بردسکن در بهار آزادی پایبندی به ارزش‌ها را فریاد زدند

زنان و مردان باغیرت بردسکنی با حرکت از میدان توحید و عبور از خیابان قائم در میدان مرکزی تجمع کردند.

در این مراسم باشکوه پس از قرائت قطعنامه یوم‌الله ۲۲ بهمن، پرچم‌های آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیده شد.

حجت‌الاسلام «علی‌اصغر امینی» امام جمعه شهرستان بردسکن در اجتماع پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن که در محل میدان مرکزی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: حضور گسترده و بی‌نظیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه‌های دشمن را خنثی کرد؛ بر همین اساس مسئولین کشور هم موظف و مکلف هستند برای رفع مشکلات اقتصادی مردم فکری عاجل و تدبیر لازم را اتخاذ کنند.

وی با بیان اینکه امروز پاشنه آشیل کشور گرانی و تورم است، افزود: اگر مردم به واسطه مشکلات اقتصادی از انقلاب اسلامی جدا شوند، نظام مقدس اسلامی یکی از ارکان اصلی خود را که مردم هستند از دست خواهد داد.

مردم بردسکن در بهار آزادی پایبندی به ارزش‌ها را فریاد زدند

امام جمعه بردسکن با بیان اینکه انقلاب بدون مردم معنایی ندارد گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده‌ی دلبستگی مردم به انقلاب و ایران عزیز است و امروز هم با حضور باشکوه خود افتخار آفریدند و تجدید بیعتی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و شهدا داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار