۴۴ سال افتخار/ مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز: 

حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی امروز غرورآفرین و دشمن‌شکن بود

«حجرگشت» ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم و به‌ویژه دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان در مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: حضور دانش‌آموزان در مراسم امروز غرورآفرین و دشمن‌شکن بود. 
کد خبر: ۵۷۲۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴ - 11February 2023
حضور دانش آموزان در راهپیمایی امروز غرور آفرین و دشمن شکن بود/حضور گسترده دانش آموزان در راهپیمایی امروز ثمره روشنگری چند ماهه در مدارس است «علی حجرگشت» مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرج در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز، اظهار داشت: دشمنان برای جدا کردن دانش آموزان و نسل جوان کشور از بدنه نظام تلاش گسترده‌ای کرده بودند که حضور گسترده و خودجوش دانش‌آموزان و نسل جوان در این راهپیمایی نقشه آنها را نقش بر آب کرد. 
 
وی با تاکید بر اینکه رسانه‌های بیگانه مبانی ذهنی و اعتقادی دانش‌آموزان را هدف قرار داده بودند و برای آنها یک آرمان‌شهر رویایی ترسیم کرده بودند، افزود: رسانه‌های بیگانه در ماه‌های اخیر با سوء استفاده از واژه‌های زیبایی چون آزادی، حقوق بشر و غیره درصدد سیاه‌نمایی اوضاع کشور و وضعیت جوانان زنان و جامعه بودند و سعی داشتند با ترسیم یک آرمان‌شهر رویایی برای دانش آموزان و سوء استفاده از هیجان‌های دوران جوانی و نوجوانی بین آنها و نظام فاصله ایجاد کنند.
 
حجرگشت با اشاره به اینکه برای مدیریت فرهنگی کشور و جلوگیری از آسیب‌های شبکه های ماهواره‌ای بیگانه به ویژه برای نسل جوان باید برنامه های فرهنگی کارآمد داشته باشیم، ادامه داد: یکی از دلایل حضور گسترده جوانان و نوجوانان در راهپیمایی امروز توجه گسترده به جهاد تبیین و روشنگری پس از اغتشاشات ماه‌های گذشته در مدارس بود؛ چنانچه نسل جوان پس از این جلسات توجیهی تازه با ماهیت کثیف آزادی و حقوق بشری غرب و آرمان‌شهر پوشالی آنها آشنا شد و ضمن شناخت  دستاوردهای انقلاب اسلامی، قدردان امنیت و آزادی ایران اسلامی شد.
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز با تاکید بر ضرورت فعال بودن در عرصه فرهنگی و رسانه ای به جای انفعال در این عرصه، تصریح کرد: چرا باید به رغم تذکرهای پیاپی رهبر فرزانه انقلاب درباره خطر تهاجم فرهنگی، تنها پس از ایجاد اغتشاش در کشور به فکر جهاد فرهنگی و روشنگری در کشور بیفتیم.
 
وی عنوان کرد: خوشبختانه مسئولان فرهنگی کشور به‌موقع از مسموم شدن ذهن جوانان توسط رسانه‌های بیگانه جلوگیری کردند؛ اما دشمنان همچنان مترصد ضربه زدن به کشور هستند و از این پس باید در برابر تهاجم فرهنگی بیگانگان آماده و هوشیار باشیم.
 
حجرگشت با تاکید بر اجرای سرود ۱۳۵۷ دانش آموز البرزی در راهپیمایی امروز در کرج گفت: دانش‌آموزان یکی از نقاط عطف و حماسی راه پیمایی امروز بودند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه دانش آموزان امروز یکی از مهمترین عوامل روسیاهی دشمنان بودند، خاطرنشان کرد: دشمنان سرمایه گذاری زیادی در ماه‌های اخیر به ویژه در زمینه جدا کردن دانش آموزان از نظام کرده بودند؛ اما در راهپیمایی امروز همین دانش آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور بودند که با حضور گسترده خود بیش از دیگران اسباب روسیاهی دشمن را فراهم آوردند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار