۴۴ سال افتخار/

آنچه «دهه نودی‌های بابلی» از انقلاب اسلامی می‌گویند+ فیلم

امروز شاهد پیشگامی کودکان دهه نودی شهرستان بابل در حماسه حضور انقلابی و جشن باشکوه چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی ایران بودیم.
کد خبر: ۵۷۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴ - 11February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، ایام الله دهه مبارک فجر به ایستگاه ۲۲ بهمن رسید و مردم مومن و غیور ایران اسلامی در سراسر کشور امروز با حضور خود جشن چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی را گرفتند.

مردم استان لاله خیز و ولایتمدار مازندران نیز همگام با ملت عزیز ایران در نقاط مختلف به میدان آمدند و با سر دادن شعار‌های انقلابی اعلام کردند پای نظام مقدس جمهوری اسلامی و عهد و پیمان شان با شهیدان و امام شهیدان ایستاده اند.

مردم شهرستان بابل با به نمایش گذاشتن صحنه‌های زیبا و بی بدیل از حماسه حضور، نامشان را در دفتر انقلاب اسلامی ثبت و ماندگار کردند.

کودکان دهه نودی شهرستان بابل که دست در دست والدین و بزرگترهای خود در این حماسه حضور پیدا کرده بودند، از عشق و دلدادگی شان به رهبر معظم انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران گفتند.

این فرزندان غیور انقلاب اسلامی امروز نشان دادند در مسیر شهدا و امام شهدا و خط ولایت هستند و از این راه و هدف آرمانی شان دست نمی‌کشند.

امروز شاهد پیشگامی کودکان دهه نودی شهرستان بابل در حماسه حضور انقلابی و جشن باشکوه چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی ایران بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها