۴۴ سال افتخار/

ندای وحدت بخش مردم قم در راهپیمایی چهل و چهارمین فجر انقلاب

مردم ولایتمدار قم با شرکت در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن ندای وحدت امت اسلامی را به گوش جهانیان رساندند.
کد خبر: ۵۷۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸ - 11February 2023

ندای وحدت بخش مردم قم در راهپیمایی چهل و چهارمین فجر انقلاببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، راهپیمایی دشمن شکن مردم ولایتمدار و انقلابی قم، شهر قیام و اقامه، امروز یکی از صحنه‌های بی نظیر وحدت و همدلی را پیش چشم جهانیان گشود.

مردم قم و ارادتمندان فرهنگ ایثار و شهادت بویژه دهه هشتادی ها و دهه نودی ها از ساعات اولیه صبح امروز علیرغم سرمای هوا، خود را به محل تجمع و آغاز راهپیمایی در میدان جانبازان قم رساندند و راس ساعت ۱۰ همچون سیلی خروشان، مسیر تعیین شده تا میدان آستانه را طی کردند.

راهپیمایان در طول مسیر خیابان شهدا (صفاییه) تا حرم مطهر حضرت معصومه (س) و میدان آستانه در حالی که تصاویر امامین انقلاب و سردار شهید سلیمانی و نیز شعار‌ها و دستنوشته‌هایی با مضمون انقلاب و حجاب و... در دست داشتند، با مشت‌های گره کرده و با فریاد‌های انقلابی، حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب، ولایت و خون شهدا و نیز انزجار خویش از دسیسه‌های استکبار جهانی و توطئه‌های اغتشاشگران اعلام کردند.

مراسم راهپیمایی امروز با سخنرانی احمد وحیدی وزیر کشور و قرائت قطعنامه پایانی ادامه یافت. اجرای پرشمار گروه‌های سرود تنوع و زیبایی خاصی به راهپیمایی بخشیده بود. حضور مراجع عظام تقلید، حضور خانوادگی راهپیمایان منجمله جمع زیادی از ایثارگران و خانواده های معظم شهدا و همچنین طلاب خارجی مقیم قم از جلوه‌های ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن قم بود.

برخی غرفه‌ها پویش جمع آوری اسباب بازی برای بچه‌های زلزله زده خوی راه اندازی کرده بودند. محوطه اداره آموزش و پرورش ناحیه قم نیز که در مسیر راهپیمایی قرار داشت، پاتوقی شده بود برای حضور خانواده‌ها در غرفه‌هایی که ویژه فرماندهی انتظامی، بسیج، اجرای سرود، عکس یادگاری با سردار سلیمانی، ایستگاه نقاشی و. فعال بودند.

گلزار‌های شهدا بویژه حرم شهدای گمنام نیز مقصد راهپیمایی مردم ولایتمدار شهرستان‌های اطراف قم در قنوات، جعفریه، دستجرد، کهک و سلفچگان بود.

پیام عموم مردم تمامی نقاط استان قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تبعیت از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و حفظ وحدت و انسجام ملی بود تا دشمنان نتوانند کوچکترین آسیبی به این مملکت برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار