مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی:

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر ماهیت مردمی انقلاب اسلامی است

سرهنگ کریمی گفت: حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر ماهیت مردمی انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۵۷۲۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳ - 11February 2023
حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر ماهیت مردمی انقلاب اسلامی استسرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در حاشیه راهپیمایی اراک در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر ماهیت مردمی انقلاب اسلامی است و پشتوانه این انقلاب معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی و حضور مردم در صحنه است که همواره آن را از توطئه های مختلف دشمنان نجات داده است.
 
سرهنگ کریمی افزود: دستاوردها و اقتدار انقلاب اسلامی نشان از این دارد که ملت ایران مبتنی بر هویت اصیل ملی و اسلامی حرکت کرده و انقلاب اسلامی کشور را بر مسیر پیشرفت و حرکت شتابنده به سمت تکامل هدایت کرد.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: اقتدار ۴۴ ساله انقلاب اسلامی تمام راهبردهای جبهه استکبار را با شکست جدی مواجه کرده و بالندگی و استقلال امروز ملت ایران نشان از این دارد توان جبهه استکباری و حامیان آنها در برابر اراده های ملت ایران هیچ است.
 
وی خاطر نشان کرد: علیرغم تلاش های دشمنان در اغتشاشات و جنگ شناختی ملک ایران وفاداری خود به نظام اسلامی را نشان دادند و این حضور باشکوه امه توطئه های دشمنان را شکست خواهد داد و نقشه های آنها را برملا می کند.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار