۴۴ سال افتخار/ سرلشکر باقری:

ملت ایران امسال چندین برابر بیشتر از گذشته در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت کردند

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران راه به جایی نخواهد برد و به فضل الهی ملت ایران آرمان‌های انقلاب را کامل محقق خواهند کرد.
کد خبر: ۵۷۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵ - 11February 2023
ملت ایران امسال چندین برابر بیشتر از گذشته در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت کردندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال اظهار داشت: تحریم و فشار به سپاه برای ملت ایران معنا ندارد جز اینکه آن‌ها را مستحکم‌تر می‌کند.
 
سرلشکر باقری تاکید کرد: مردم در کنار یکدیگر و در کنار سپاه، ارتش و نیرو‌های مسلح که پشتیبان آن‌ها هستند، اهدافشان را دنبال می‌کنند.
 
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران راه به جایی نخواهد برد و به فضل الهی ملت ایران آرمان‌های انقلاب را کامل محقق خواهند کرد.
 
وی همچنین با اشاره به تهدید صدام به بمباران ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۳۶۵ گفت: راهپیمایی امروز شبیه به راهپیمایی روز ۲۲ بهمن آن سال است که مردم چند برابر سال‌های قبل از آن در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند؛ امسال نیز که دشمن برای جمهوری اسلامی ایران خط و نشان کشیده و از طرق مختلف به کشور فشار آورده است، ملت ایران چندین برابر سال‌های گذشته در راهپیمایی حضور پیدا کردند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار