۴۴ سال افتخار/

پیام قدردانی فرمانده انتظامی استان ایلام از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

سردار«القاصی مهر» با صدور پیامی از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه مردم فهیم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، قدردانی کرد.
کد خبر: ۵۷۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶ - 11February 2023

پیام قدردانی فرمانده انتظامی استان ایلام  از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سردار «دلاور القاصی مهر» فرمانده انتظامی استان ایلام با صدور پیامی از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه مردم فهیم استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، قدردانی کرد.

در متن پيام آمده است:

راهپيمايي 22 بهمن ۱۴۰۱ مصادف با چهل و چهارمین سالگرد شکوه انقلاب اسلامی برگ زريني ديگر در دفتر افتخارات مردم شريف استان بود و در اين روز جهانيان بار ديگر شاهد خلق دوباره حماسه اي مکرر از بزرگ مردان و زنان اين خطه از ایران اسلامی بودند.

در چهل و چهارمین سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي امت سرافراز و حماسه ساز ایلام سرافراز همگام با هموطنان سراسر كشور با حضور با بصيرت خود در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن بار ديگر اوج علاقه و ارادت خود را نسبت به انقلاب اسلامي و مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) و دستاوردهاي ارزشمند نظام نشان دادند و باردیگر با آرمان های شهداء و امام شهداء تجديد میثاق كردند.

فرماندهي انتظامي ایلام، با تقدير از حضور آگاهانه و انقلابي امت شهيد پرور استان در آيين گراميداشت چهل و چهارمین سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، بويژه راهپيمايي حماسي يوم الله 22 بهمن، تداوم نهضت شكوهمند امام راحل را از خداوند قادر و متعال مسالت مي نمايد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار