رئیس بسیج فرهنگیان سپاه امام رضا علیه‌السلام:

تربیت نیروی جهادی، اولویت آموزش و پرورش است

سرهنگ «بهرامی» گفت: تربیت نیروهای جهادی و تولید سرمایه انسانی مطلوب و همتراز با انقلاب اسلامی جهت نقش‌آفرینی در ارکان آموزش و پرورش باید به عنوان یک اولویت دنبال شود.
کد خبر: ۵۷۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰ - 12February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اختتامیه سومین جشنواره «سردار دلها» با حضور سرهنگ پاسدار «مهدی بهرامی» رئیس بسیج فرهنگیان سپاه امام رضا علیه‌السلام، «حسین شرافتی» رئیس اداره آموزش و پرورش رضویه، جمعی از فرهنگیان بسیجی و منتخبین این جشنواره در تالار فجر آموزش و پرورش رضویه برگزار شد.

سرهنگ بهرامی در این مراسم با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: وجود ساختارهای جهادی به عنوان ساختارهای پیشبرنده در نظامات مختلف کشور از جمله نظام تعلیم و تربیت ضروری است؛ بر همین اساس دستگاه‌های متولی باید نسبت به تحقق این مهم و کادرسازی اهتمام داشته باشند.

وی افزود: تربیت نیروهای جهادی و تولید سرمایه انسانی مطلوب و همتراز با انقلاب اسلامی جهت نقش‌آفرینی در ارکان آموزش و پرورش باید به عنوان یک اولویت دنبال شود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام رضا علیه‌السلام در ادامه به تبیین ویژگی‌های سیدالشهدای مقاومت پرداخت و گفت: ولایت‌پذیری تعبدی، جامعیت، نگاه تمدنی به جهان اسلام، عقلانیت و تدبیر، اخلاص، قدرت رهبری و مدیریت در میدان عمل، روحیه جهادی و انقلابی، ساده‌زیستی و تکلیف‌گرایی از ویژگی‌های شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی بود که از این فرمانده جبهه مقاومت الگویی برای تمام آزادیخوهان جهان ساخت.

جشنواره سردار دلها بستری برای نشر فرهنگ مقاومت

شرافتی در ادامه این مراسم ابراز داشت: این جشنواره با هدف احیای آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس و والای شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تمام عرصه‌های مجاهدت و ایثار در میان همکاران و دانش‌آموزان منطقه رضویه برگزار شد.

وی افزود: فراخوان این جشنواره همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در دی‌ماه توسط بسیج فرهنگیان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی منطقه رضویه انتشار یافت که با استقبال گسترده فرهنگیان و دانش‌آموزان روبرو شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش رضویه تصریح کرد: در این دوره از جشنواره هزار و ۸۰۰ اثر در بخش‌های کلیپ، نقاشی و دلنوشته به دبیرخانه جشنواره واصل شد که پس از بررسی آثار توسط هیات داوران، ۱۴ نفر در هر بخش از جشنواره برگزیده شدند.

شرافتی در پایان گفت: امیدواریم این جشنواره در سال‌های آینده نیز با قوت برگزار شود تا ناشر فرهنگ جهاد و مقاومت باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار