دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با خانواده شهید «گودرزی»

«ذوالفقاری» با خانواده شهید مدافع وطن «محمد گورزی» در شهر کیان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۷۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ - 12February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری صبح امروز با خانواده شهید مدافع وطن «محمد گودرزی» در شهر کیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

ذوالفقاری در این دیدار گفت: شهدا در در دوران انقلاب و پیروزی انقلاب اسلامی، در دفاع مقدس و دفاع از حرم و هم در دفاع از امنیت کشور نقش بسزایی داشتند.

وی افزود: دشمن در چندماه اخیر با راه اندازی جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه هایی داشت که با حضور شهدای گمنام و شهید گودرزی عزیز همه فتنه های دشمن درهم شکسته شد و اهدافی که دشمنان جمهوری اسلامی ایران به دنبال آن بودند با حضور شهدا که همیشه منشا برکت هستند، خنثی شد.

محمد گودرزی اهل شهر کیان از توابع شهرستان شهرکرد و از پاسداران تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری بود که در یک درگیری بین گروهک‌های تروریستی با نیرو‌های تیپ ۴۴ قمربنی هاشم (ع) نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی سراوان استان سیستان و بلوچستان، پاسدار محمد گودرزی شهرکی از تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) به همراه سه همرزم دیگرش که از بسیجیان اهل سنت منطقه بودند به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار