مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

غیرت ملی و دینی ابزار غلبه بر امپراطوری رسانه‌ای غرب است

سردار مرادحاجتی گفت: صد البته در حوزه رسانه نسبت به امپراطوری رسانه‌ای غرب و حامیان استکباری‌شان عقب هستیم اما با غیرت ملی و دینی می‌توانیم بر این جریانات و هجمه‌ها پیروز شویم.
کد خبر: ۵۷۳۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷ - 12February 2023

غیرت ملی و دینی ابزار غلبه بر امپراطوری رسانه‌ای غرب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، پنجمین یادواره شهدای منطقه کوی طالقانی و چهارصد دستگاه اهواز امروز با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این منطقه برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در این یادواره که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، استاندار خوزستان، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و خانواده معظم شهدا برگزار شد، تکریم شهدا را مصداق واقعی جهادتبیین دانست و اظهار داشت: همین قدر که دشمن، محتوای دروغ برای انتشار دارد، ما محتوای غنی، واقعی و قابل ملموس برای ارائه داریم.

وی افزود: مشکل اصلی ما در این است که در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه همیشه حالت تدافعی و یا پدافندی داریم و اجازه می‌دهیم که دشمن بستر یک حمله ناجوانمردانه را مهیا کند سپس به مقابله می‌پردازیم در حالی که محتوای لازم برای آغاز عملیات‌های بزرگ فرهنگی، هنری و رسانه ای را داریم.

سردار مرادحاجتی گفت: صد البته در حوزه رسانه نسبت به امپراطوری رسانه‌ای غرب و حامیان استکباری‌شان عقب هستیم اما با غیرت ملی و دینی می‌توانیم بر این جریانات و هجمه‌ها پیروز شویم همانگونه که در جنگ تحمیلی توانستیم با کمترین تعداد افراد و ابزار بر ارتش مسلح بعث و ده ها کشور حامی‌اش پیروز شویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شد: آخرین عملیات دشمن، حمله به مواضع خانواده و سنگر حجاب و عفاف بود که صد البته این یورش از غفلت چند ساله و فاصله ما با نسل جوان‌مان نشات گرفته بود که به لطف خدا و همراهی مردم، به شکست انجامید.

وی یادآور شد: دشمنان می‌دانند که در حوزه نظامی دیگر جرات یورش به خاک ایران را ندارند به همین دلیل است که به جنگ ترکیبی روی آوردند و ما نیز باید در این حوزه خود را همچون مسائل نظامی، مقتدر کنیم تا ملت‌مان آسیب نبینند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار