مسئول آستان قدس شهرستان بوئین‌زهرا :

شهدا نمونه‌های بارز ایثار و از خودگذشتگی بودند

حجت‌الاسلام چراغی گفت: شهدا نمونه‌های بارز ایثار و از خودگذشتگی بودند زیرا از بزرگترین سرمایه خودشان که جان‌شان بود، گذشتند.
کد خبر: ۵۷۳۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸ - 12February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، مراسم پدران آسمانی و تجلیل از پدران شهدا به مناسبت سالروز ولادت امام علی (ع) و روز پدر و ایام‌الله دهه‌فجر با حضور «علی‌اکبر طریقی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین‌زهرا، حجت‌الاسلام «حبیب چراغی» مسئول آستان قدس بوئین‌زهرا و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام «حبیب چراغی» مسئول آستان قدس شهرستان بوئین‌زهرا ضمن تبریک ولادت باسعادت امیرمومنان (ع) اظهار داشت: شهدا نمونه‌های بارز ایثار و از خودگذشتگی بودند زیرا از بزرگترین سرمایه خودشان که جان‌شان بود، گذشتند.

وی با بیان اینکه شهدا انسان‌های مومن و باتقوا بودند، افزود: این عزیزان فقط با خداوند متعال معامله کردند و از اجر و پاداش این معامله برخوردار شدند.

چراغی با اشاره به ایام‌الله دهه‌فجر گفت: مسئولان و پدران و مادرانی که دوران انقلاب اسلامی را دیده‌اند و از ظلم و ستم رژیم شاهنشاهی مطلع هستند این دوران را به خوبی برای فرزندان‌شان بازگو کنند.

در مراسم فوق، مسئولان از مقام والای پدران شهیدان «نسیم‌آقا عظیمی» «عبدالرضا کریمخانی» فرزند«علی مسکین» «نبی جوجه‌لو» «حسین اکرادچگینی» «رجبعلی صمیمی» و «حسین رحیم‌خانی» تجلیل کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار