جانشین فراجا:

شهید حاج «حسن شاطری» فراموش‌شدنی نیست

سردار قاسمی گفت: سردار شهید، حاج «حسن شاطری»، رئیس هیأت ایرانی بازسازی لبنان که به دست تروریست‌های صهیونیستی به شهادت رسید، فراموش‌شدنی نیست.
کد خبر: ۵۷۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵ - 12February 2023

شهید حاج «حسن شاطری» فراموش‌شدنی نیستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فراجا امشب در مراسم بزرگداشت شهید حاج «حسن شاطری» در بیت‌الزهرای سمنان اظهار داشت: سردار شهید، حاج «حسن شاطری»، رئیس هیأت ایرانی بازسازی لبنان از افراد تأثیرگذار در جبهه مقاومت و مردی بود که تمام وجودش را برای اسلام و انقلاب اسلامی و مردم مظلوم منطقه گذاشت.

وی تصریح کرد: این شهید والامقام که به دست تروریست‌های صهیونیستی به شهادت رسید، هرگز فراموش‌شدنی نیست و آزادی‌خواهان منطقه به‌ویژه در کشور لبنان همواره به یاد او و خدمات بی‌دریغش خواهند بود.

جانشین فراجا گفت: شهید حاج حسن شاطری امروز در جمع ماست و از گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر توسط ملت بابصیرت ایران با این حضور گسترده و خلق حماسه‌ای بی‌نظیر قطعاً خوشحال است.

رضایی به بیان خاطراتی از همرزم خود، شهید حاج حسن شاطری پرداخت و با برشمردن ویژگی‌های بی‌بدیل این شهید جهان‌وطن، بیان کرد: شهید شاطری در خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کرد و همواره در تمامی میادین رفع محرومیت‌ها حضور داشت.

دهمین سالگرد شهادت حاج حسن شاطری با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان سمنان، فرمانده سپاه استان سمنان و شماری از مسؤولان و مردم در مجتمع بیت‌الزهرا (س) سمنان برگزار شد.

سردار شهید، حاج حسن شاطری ملقب به «حسام خوشنویس»، ۲۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۱ و در مسیر دمشق به بیروت به‌منظور انجام کار‌های ستاد بازسازی لبنان به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار