معاون وزیر دفاع:

ملت ایران اسلامی ملتی تاریخ‌ساز است

سردار «طلایی‌نیک» با بیان اینکه ملت ایران اسلامی، ملتی تاریخ ساز است، گفت: با گذشت چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب مردم با وحدت، همدلی و پایبندی به ولایت، اسلام و آرمان‌های انقلاب همه توطئه‌ها و فتنه‌ها را خنثی کردند.
کد خبر: ۵۷۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸ - 12February 2023

ملت ایران اسلامی ملتی تاریخ ساز استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، مراسم پاسداشت شهید «رجبعلی عسگری» شهید مروج کتابخوانی با عنوان «شهیدی از تبار کتاب» در لالجین برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «رضا طلایی‌نیک» معاون وزیر دفاع در این مراسم با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: حضور با شکوه مردم در ۲۲بهمن نشان داد که مردم ایران اسلامی، علی‌رغم همه مشکلات، توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان به انقلاب و آرمان‌های آن وفادار هستند.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی، ملتی تاریخ ساز است، افزود: با گذشت چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب مردم با وحدت، همدلی و پایبندی به ولایت، اسلام و آرمان‌های انقلاب همه توطئه‌ها و فتنه‌ها را خنثی کردند و با موفقیت به سوی آینده‌ای روشن در حال حرکت هستند.

معاون وزیر دفاع تصریح کرد: طی ۴۴ سال از پیروزی انقلاب، هر سال انقلاب اسلامی پیروز می‌شود و این پیروزی‌ها را در راهپیمایی ۲۲ بهمن جشن می‌گیریم و راهپیمایی امسال نیز یکی از روزهای پیروزی انقلاب بود.

وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری، متذکر شد به برکت انقلاب اسلامی و تلاش‌های جوانان مومن و انقلابی هم اکنون در رتبه‌های اول تا ۱۵ در حوزه‌های مختلف علمی، نظامی، پزشکی در دنیا و منطقه قرار داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار